Aldri fornøyd

Når det kommer til oss jenter er jeg ganske sikker på at vi har en evig kamp med å få den perfekte hårsveisen. Vi kan være superfornøyd med håret det ene sekundet, også ser vi plutselig hårsveisen til en annen jente, også er vi plutselig misfornøyd med våres egen hårsveis igjen. 

Akkurat sånn har jeg det når det kommer til mitt eget hår på om jeg skal ha det rett eller krøllete. Den ene dagen syns jeg krøller er sååå fint, men dagen etter kan jeg være drittlei det. Det samme er det når det kommer til rett hår.. Så det jeg lurer på er, hva syns egentlig dere jeg kler best? Som regel ser man seg jo så blind på seg selv, og da er det jo veldig greit å høre hva andre tenker. 

I dag er en sånn dag jeg syns krøllete hår er finest. Mens i går var jeg omvendt. Haha. Klarer aldri å bestemme meg! 

58 kommentarer

Siste innlegg