Nydelige glatte legger, med Hydro Silk!

//ANNONSE

Er det èn ting som jeg elsker, så er det følelsen av glatte, nybarberte legger. Selv pleier jeg alltid å barbere leggene annenhver dag, så jeg alltid har glatte legger. Selv om det er høst og jeg ikke går i shorts lengre, er det fortsatt viktig for meg å føle velvære. Jeg har opp igjennom tidende testet ut mange forskjellige barberhøvler. Men de fleste ender opp med å bli en dyr bomtur. 

De siste ukene har jeg fått prøve ut Wilkinson Sword sin Hydro Silk barberhøvel. Jeg var litt skeptisk i starten, siden den er så mye billigere enn andre barberhøvler som er på markedet. Men etter å ha prøvd den endret jeg fort mening. Denne barberhøvelen er bare helt fantastisk! Den etterlater huden glatt og nydelig. I tillegg inneholder hvert blad et unikt serum som aktiveres i vann, og tilfører huden en blanding av ekstrakter fra havet og shea butter. 

Nå kan du prøve ut denne barberhøvelen gratis! Det eneste du betaler er frakten som er 39,- kr. Prøvepakken inneholder 1 barberhøvel og 2 barberblader. Når du bestiller den blir du automatisk abonnent. Men hvis du ringer og gir beskjed innen 2 uker etter at du har fått prøvepakken, slipper du å være abonnent. Så hvorfor ikke prøve? Bestill prøvepakken din HER. 

9 kommentarer
    1. Men er barberere så bra, da? Det er mange som sier
      At man ikke bør gjøre det pga. man får mørkere hår og
      At det blir “skjegg” på bena!

    2. Hei, jeg lurer på hvis man har gjort rumpe og lår øvelser + mageøvelser, skal man tøye ut rumpe og lår før eller etter mageøvelsene?

    3. Seriøst , du er 21 år gammel å du kjøper klær på wow ? ( 7-14år ) synes at det er veldig barnslig av deg men Ok gjør som du vil .. Håper de 8åringene der dom er å handler ler av deg får det har de god grunn til å gjøre .

    4. Jeg skal til Oslo om ca en måned, og jeg trenger virkelig litt tips om bra butikker. Hvis det er noen bra butikker som du liker hadde det hvert veldig fint om du kunnet nevnt noen av dem , og evt hvor de ligger?
      Hilsen en shoppinggal bloggleser 🙂

    5. Hei! Jeg skal til Oslo om ca en måned, og jeg trenger virkelig noen tips om bra butikker! Jeg tenker mest på sånne klesbutikker og sminkebutikker, parfymerier elns. Hadde hvert veldig fint om du kune gitt meg noen bra tips siden du bor i Oslo, og sikkert vet om noen kule butikker, og evt sagt hvor de ligger? 🙂
      Hilsen en shoppinggal bloggleser <33

    6. Maybe it’s like Viking tradition, but I’m not sure I’d shave with anything called a ‘sword’, haha

    7. Åå, Stina du er så nydelig! Du har inspirert meg i et halvt år og elsker bloggen din! LoveU <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg