Frøken kissy face!

God morgen, og snart god helg! ♥

De fleste av dere er sikkert godt i gang med dagen og er på skole eller jobb. Jeg sitter i kosedressen og skal snart begynne å sminke meg litt. Har allerede rukket å være hos kiropraktoren en tur. Lærte en del baseøvelser jeg skal begynne å gjøre fremover som tillegg til treningsprogrammet mitt. Øvelsene er for å styrke hele kroppen min, spesielt rygg. Men jeg kan fortelle dere mer om det senere!

I går spanderte skjønneste June lunsj på meg. Så da stakk vi en tur på Egon og koste oss med hver vår tacosalat. Er så godt å ha en så god venninne som June her i Oslo. Var jo veldig spent på hvordan det kom til å bli når jeg flyttet hit. Men det har gått veldig bra, heldigvis! 🙂

Fineste June! June har forresten en blogg, den må dere sjekke ut. Hun er en utrolig dyktig blogger, så hun havner nok fort i favorittene deres! Sjekk ut bloggen hennes påjuneholm.blogg.no

Etter lunsjen tok vi turen til Byporten og Oslo City for å shoppe litt. De to senterne har jo nesten alt man måtte trenge! Ble noen nye innkjøp på meg, som dere kan se i forrige innlegg. 

Smask smask! 

16 kommentarer

Siste innlegg