Casual Monday – Outfit

Hei hei dere! Håper dere har hatt en fin start på uken! Det har nemlig jeg! I dag har jeg fått unnagjort en god del ærend, og er godt i gang med uken. I dag startet jeg dagen hos kiropraktoren, med et par knekk og noen tester av ryggen. Har gått der en liten stund nå, så derfor tok vi nye tester for å se om ryggen min har blitt noe bedre. Får resultatet neste tirsdag, så det blir spennende å se! 

Deretter tok jeg turen til Polhem PR for å hente et par ting. Blant annet fikk jeg capsen som jeg har på meg på bildene. Rart å se meg med caps eller hva? Syns det var veldig uvant, men gøy å prøve en caps igjen. Har ikke gått med caps på gud vet hvor mange år. Men det skal absolutt brukes mer fremover! Også matchet den jo antrekket, så det passet midt i blinken!

Nå skal jeg sette igang med å lage noen muffins som passer helt perfekt nå på høsten. De er nokså sunne også, så de passer perfekt i ukedagene. Oppskrift kommer senere i kveld, så følg med! 🙂

PS: Du kan følge bloggen min både på facebook og bloglovin for å få med deg alle mine blogg oppdateringer! 

23 kommentarer

Siste innlegg