Spørsmålsrunde!

Nå er det virkelig år og dag siden jeg har hatt en god gammeldags spørsmålsrunde her på bloggen! Vanligvis pleier jeg å svare på de spørsmålene som har kommet inn i løpet av uken, skriftlig på søndager. Men denne gangen vil jeg gjøre ting litt annerledes! Siden jeg har bestemt meg for å legge ut en ny videoblogg hver onsdag, kan jeg jo bruke muligheten til å lage en spørsmålsrunde video. Høres ikke det gøy ut? Litt variasjon er jo alltid bra! Så nå er det bare å fyre løs med masse spørsmål, så skal jeg svare på de på onsdag i en video! Det er selvfølgelig lov til å spørre om hva, og så mye du måtte lure på 🙂

♥ Hva lurer du på?

73 kommentarer
    1. Hei, jeg går siste året på ungdomskolen og det betyr at jeg må velge hvilke linje jeg øsnker å ha på vgs allerde om noen måneder. Jeg lurte på om du kunne forteller litt om hva du valgte og hvorfor, og gjerne si kort om hva dere gjør innenfor den linjen?

    2. Jeg er ei jente på 17. Er mye alene på fritiden, og spesielt i helger er jeg aldri på fester eller sammen med andre. Tips til hvordan jeg kan få flere venner?

    3. Jeg bare lurer på om du har vært med i den serien som heter johnny og Johanna som gikk på nrk for leeenge siden? 🙂 Du bare ligner på ei der!<3

    4. Trener du hovedsakelig for å være tynn/holde deg tynn? Det virker nettopp slik, så jeg lurer bare på om det faktisk er slik. Isåfall ikke, hvorfor trener du? 🙂

    5. liker du deg bedre i Oslo
      Hva pleier du å gjøre da roger ikke er hjemme?
      Tips til neglbitere? Plis
      Hvilken merke på sminker bruker du mest av- hvilken syntes du er best

    6. Hva er dine favorittbutikker å shoppe på?
      Hva er ditt beste ferieminne?
      Favoritt tv-serier og filmer?
      Bor de fleste av vennene dine i Oslo eller bor de i Drammen/Hokksund?
      Har du noen tips til enkle og kjappe måter å lage sunn mat på?
      🙂

    7. Jeg elsker bloggen din og jeg lurer på om du kan lage en video med Roger en gang og kanskje en video hvor du sier noen fakta setninger om deg det hadde vært kult

    8. jeg elsker bloggen din og jeg lurer på om du kan lage en film med Roger en gang eller hvor du sier noen fakta setninger om deg

    9. du skreiv i “få en sunnere livsstil” at vi skal kutte ut brus å drikke bare vann. jeg lurer på om du drikker bare vann eller om du drikker å vann med smak og farris

    10. Trener du mye? Har du søsken? Lurer veldig på hva ditt tips er til andre litt mindre leste blogge som meg? Kan du ha linkerunde? Da hadde jeg blitt veeeeldig glad om du anbefalte litt amatør”bloggere” 😀

    11. har du tips til hvordan man kan være mer positiv i hverdagen? egentlig til alt? 🙂 hvordan se positivt på livet om man har det vanskelig?

    12. hei jeg er en jente på 13 år og sliter litt med kviser,jeg har hatt det en stund nå og lurer på om du har noen tips til hvordan man kan bli kvitt kvisene?

    13. Jeg syntes du er så utrolig pen uten extentions så jeg lurer på hvorfor du aldri lar håret være naturlig?

    14. Kan du lage et innlegg hvor du vise dine favoritt-julekjoler/ballkjole fra Nelly?
      Bruker du sminke hver dag?
      Hvilken rensekrem bruker du?
      Har du mye kviser?
      Hvordan fjerner du dine hår fra armhule? (rart spm, men jeg aner ikke hvordan jeg skal ta mine)
      Er du en ‘skikkelig husmor’ der du bor sammen med Roger?

    15. Hva syntes du om byen Bergen?
      Hvordan er det å ha flyttet inntil oslo området?
      Har du noen tips til hvordan man kan sminke vekk fregner?
      Har du søsken, bildet?
      Hvordan møtes deg og roger?
      hvor mange land har du hvert i, og hvilken?
      Hadde du kunnet hvert med på tv programet bloggerene på bliss? hvorfor/hvorfor ikke?
      Hvem er ditt størte idol?
      Kan du synge? Hvis kan du legge ut en video?
      Har du noen tips til å få god kondis?
      Hvordan steller du neglene dine?
      Hvordan får du en så bra stil?
      Hvordan var det og være med på tv programmet “den nye jenten?”
      Hva er dine favoritt sanger?
      Hvilken sanger hører du på når du trener?
      Hvilken Telefon har du? bildet? hva syntes du om an?

    16. Leser du gjennom alle kommentarene dine?
      Tar du til deg de negative/frekke kommentarene du får?
      Kan du ha videoblogg med Roger?

    17. Liker du å pranke folk / bli pranket?
      Kan du spille noe instrument?
      Hva heter mamman og pappan din?
      Hvor mange ganger har du vært forelsket? Altså hvor mange personer du har vært forelsket i.
      Cola eller Pepsi?
      Det styggeste noen har kaldt deg?

    18. Hva syntes du om 6. Klassinger som bruker sminke?
      Favoritt mat?
      Hva syntes du om venner som bruker andre?

    19. Hvor redigerer du bildene dine?
      Hvor lager du skrift-bilder?
      Tips til hvordan å få flere venner?
      Om du kanskje kan anbefale bloggen min?

    20. Hvordan ble bloggen din kjent?
      Hvor ser du deg selv om 10 år?
      Når begynte du med sminke?
      Tips til hvordan man får venner til å slutte å baksnakke?
      Elsker bloggen din!
      Heter Stina jeg og.
      .

    21. Hvordan kan man dra på fest og drikke sammen med gode venner uten at foreldrene skal merke det? Foreldrene mine er altfor beskyttende når det gjelder alkohol.. Har du forslag?

    22. Hvilke pc har du?
      Går du bare ut i gatene helt uten videre og tar outfit bilder?, eller tar du med et stativ eller tar Roger bildene? 🙂
      Hvilke kamera bruker du?
      I hvor mange år har du brukt hår extations? Og når startet du med det for første gang.

    23. Hei♡
      Hva er ditt beste tips mot kviser?
      Har du noen gode kjærlighets tips/råd?
      Kan du lage morgen og/eller kveldsrutine?

    24. Hvordan føles det å vite at en tilfeldig forbipasserende kan vite så mye om privatlivet ditt mens du ikke engang vet navnet dens?

    25. Hei, jeg lurer på om hva du syntes om butikkene og shopping mulighetene i Oslo. Har du noen butikker å anbefale, eller noen gjenstander eller klær som du liker spesielt fra noen spesielle butikker?:-)
      Også lurer jeg på om du kan ha en video av leiligheten deres en onsdag:-)

    26. Hvorfor valgte du ikke mac?
      Hvordan har du det om dagen?
      Jeg syntes du er så fin i rosa lipgloss, kan du ha det på en dag, og ta bilder?
      Syntes du Hokksund er et harry sted? Hvor i hokksund bodde du?
      Kan du ta en sånn “ti ting jeg hater” video igjen? den forrige var så morsom, men har lyst å se en litt mer oppdatert en!
      Driter du deg ofte ut?
      Har du lyst på dyr?
      Hvis du skulle skaffet deg en 8-16 jobb, hva ville du jobbet som?

    27. kan du slå hjul?
      kan du gå i spagaten?
      har du flyttet mye i ditt liv eller bor du fortsatt i barndomshjemmet?
      har du noen gang ridd? liker du hester?
      hvis du får et barn og det er en jente hva ville du kalt det?
      har du lappen?
      hvordan går det med nakken og ryggen?
      hva heter søsteren din? har du flere søsken?

    28. Håper du svarer på noen av spørsmålene. 🙂
      1. Hvordan får du tak i jordbær når det ikke er sesong?
      Nr 2. Var du populær da du gikk på skolen?
      Nr 3. Når fikk du ditt første kyss?
      Nr 4. Har du vært deprimert før?

    29. – Kan du lage en “En dag med Stina!”. Er vel kanskje et stort prosjekt, men hadde vært supert artigt 🙂
      – Hvem står for matlagingen hos deg og Roger?
      – Kan ikke du og Roger lage en “My boyfriend does my makeup” video?
      – Har du det bra for tiden? 🙂
      – Favorittfargen din?

    30. Har du noen bra tips til å se bedre ut på bilder(høyere, tynnere etc.)?
      Er det noen bra sider der du kan finne ut om mat? Sånn hvor mange kalorier og sukker det er i ting? Synes det er slitsomt og alltid stå å lese på det i butikken! Og har lyst på bedre oversikt over slikt:)
      Bloggen din er helt nydelig btw<3

    31. Hvordan er dine skoledager?
      Hvordan er en vanlig ukedag til deg?
      Viss du kunne byttet liv med en kjendis, hvilken skulle det vært?
      Hvordan er drømme daten din?
      Hva er det fineste du har fått noen gang?

    32. Kunne du vist oss forskjellige sminkelook’er og tips til forskjellige hudtyper,øyenfarher og hårfarger? Hva som passer best til fregner, rødt hår, fet hud, tørr hud, grønne øyne osv. ? Jeg tror faktisk at det ville ha hjulpet mange om du kunne kommet med noen tips <3 jeg elsker virkelig bloggen din, ig jeg håper at du en dag vil nå 1. plass!!

    33. bor du sammen med Roger nå?
      Hva slags musikk liker du å høre på?
      Har du noen tips på hvordan man bør og ikke bør bruke sminke?
      Har du vært belieber, directioner eller noe sånt før?
      Tok det lang tid før du fikk six pakk?

    34. hva er ditt fav hunde rase?
      Har du hatt kvise problemer før da du var yngre?
      Åsen er det å stå modell og tjener man mye på det?
      Hvordan blei du til modell?
      Hvilken bil merke har du på bilen din? om du har din egen

    35. Har du gått gjennom noen spesielt vanskelige perioder i livet ditt? Har du eventuelt noen råd for hvordan man kan komme seg gjennom slike perioder på en best mulig måte?

    36. hvordan ble du sammen med Roger?
      Var det noen gang noen menn som ga deg noen komlepanger hvis du for eks var i byen?
      Fikk du noen ganger hate pga at du viser kroppen din på bilder og hva synes foreldrene dine om det?

    37. Syns du jeg er for ung viss jeg har hatt sex i en alder av 14? Det var med en venn, ikke kjæreste.
      Kan du ha flere innlegg om kosthold, inspirasjon og personlige tema? sann som selvtilitt, hjertesorg og liknende.

    38. Kan du gi noen tips til hvordan man kan få bloggen til å bli bedre, få flere lesere osv. =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg