Shades of pink and grey

I dag tok Roger og jeg en tur til sentrum for å titte litt rundt. Er så glad for at jeg har en kjæreste som er like glad i å shoppe som jeg er. Da gjør det ikke noe om man går og titter i butikker i timesvis. Det ble ikke noe med hjem på meg, men Roger fant seg noen fine ting. Kan nesten ikke få sagt hvor deilig det er å bo i Oslo. Alt er så tilgjengelig her!

Tidligere hvis jeg ville shoppe måtte jeg sette meg i bilen og kjøre 30 minutter, for så å gå på et kjøpesenter. Mens her kan jeg bare hoppe på trikken i noen minutter også er jeg på et sted man kan shoppe. For ikke å snakke om hvor mye mer utvalg man har i shopping her. Karl Johan, Oslo City og Bogstadveien er helt klart mine favoritter!

Pimkie – Jakke  //  Bik Bok – Genser og bukse  //  Ukjent – Sko  //  Lycke, Bagorama – Veske

15 kommentarer

Siste innlegg