Vinn kamera fra Canon!

Nå har endelig nomineringen til Vixen blog awards åpnet. Helt frem til 22. oktober kan du nominere dine favorittblogger i 15 forskjellige kategorier. For et par år siden ble jeg nominert til årets skjønnhetsblogger, og det var virkelig en fantastisk opplevelse. Jeg kan stolt si at jeg kom blant topp 5. Siden den gang har bloggen min utviklet seg, og den har blitt mye bedre. Nå er bloggen min mer en livsstilsblogg, hvor mote, trening og hverdag står i fokus.

Hadde blitt så utrolig glad og takknemlig om dere ville nominert meg til Vixen blog awards. Av kategoriene som finnes tror jeg: “Årets blogger”, “Årets livsstilblogg”, “Årets moteblogg” og “Årets treningsblogg”, “Beste outfit of the day” er de kategoriene som passer min blogg. Nominer meg HER Alle som nominerer noen er med i trekningen av å vinne Canon PowerShot G7 X-kamera, fra Vixen. Til en verdi av 5999,- kr. Les mer om kameraet her.

“Beste outfit of the day”

“Årets treningsblogg”

 

71 kommentarer

Siste innlegg