Britney Spears for Change event

I går var jeg på et event med Britney Spears og en hel haug med presse og bloggere. Britney skal gi ut en undertøyskolleksjon sammen med undertøyskjeden Change, og besøkte i den anledning Norge. Jeg var så heldig å få se henne på nært hold. Men fikk dessverre ikke ta bilde med henne. Det var kun noen få som var på Meet and Greet i forkant som fikk ta bilde med henne. 

Men jeg var heldig og fikk plass på tredje rad under visningen, så jeg fikk sett henne på nært hold. Den dama holder seg virkelig godt! Jeg syns hun ser mye bedre ut nå enn hva hun har gjort på lenge. 


June, meg og Erika


Likte undertøyet veldig godt. Delikate farger og blonder er utrolig nydelig!


Britney ♥

Hyggelig å se så mange av dere på klessalget i dag! Blir helt rørt hver gang noen av dere kommer bort for å ta bilde med meg. Dere er så gode! Send meg gjerne bildene på mailen min [email protected] 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg