Siden sist @stinablogg

God morgen alle skjønne ♥

Er dere klare for en ny uke? Det er jeg! Denne uken skal jeg på et veldig spennende møte, som jeg gleder meg skikkelig til. Har virkelig troa på at det kan bli et bra samarbeid. Litt usikker hvor mye jeg vil og kan fortelle enda. Dette lover godt! Akkurat nå har jeg spist litt frokost mens jeg har gjort klar en ukeplan for bloggen. Prøver å bli mer strukturert med jobbingen, og da er en ukeplan midt i blinken! Var på IKEA på lørdag med Roger, og kjøpte et skrivebord som jeg kan jobbe fra. Så nå begynner ting å falle på plass. Kan vise dere bilder av det litt senere! 

Men først litt bilder fra instagram den siste tiden. Det har plutselig blitt en stund siden jeg oppdaterte dere med bilder derfra, så ble litt mange. Hehe! Følg meg gjerne på instagram @stinablogg


1. Antrekk  //  2. Nydelig crêpe fra crêpe de mari  //  3. Antrekk  //  4. Detaljer  //  5. Presseevent med disse herlige jentene!  //  6. Mitt lille kleshjørne i leiligheten


1. Dessertpannekake, mmmm  //  2. Morning bliss  //  3. Antrekk  //  4. Event på Lilleasia  //  5. Nye treningsklær  //  6. Questbar, nam nam!


1. Antrekk  //  2. Sherri Hill event med Nora  //  3. Nye roser  //  4. Ute på tur!  //  5. Smoothie!  //  6. But first, coffee. Espresso House har så god kaffe!


1. Antrekk  //  2. Krøller i håret!  //  3. Happy-Happy  //  4. Prøvde en fin jakke fra Ricco Vero  //  5. Nettopp trent!  // 6. Detaljer av dagens antrekk


1. Roser til leiligheten  //  2. Coverbrands event med fine jenter!  //  3. Sunn sorbet!  //  4. Crêpe ved Mathallen  //  5. Ute på tur med June i Slottsparken  //  6. Fruktvann


1. Antrekk  //  2. Antrekk  //  3. Frokost!  //  4. Nettopp trent  //  5. Middag med June  //  6. Nye negler!

14 kommentarer

Siste innlegg