Ukens spørsmål #48

 

Hvordan får du den fine pæreformen på magen/tynnere på sidene? Sjalu på kroppen din! Jeg har pæreform, men det går ikke så fint inn på sidene hos meg.
– Regner med at det er midjen min du snakker om? Å ha midje er noe som er genetisk. Litt sånn som “gap” mellom beina. Man må selvfølgelig ha ganske lav vekt for å ha det uansett. Men det er ekstremt mange der ute som hverken får midje eller “gap” mellom beina, uansett hvor tynne de er. Så midje og “gap” er ikke ting man burde tenke på 🙂 


sportsbh – her

Er du flink til å danse eller synge?
– Synge er jeg helt elendig til. Har nok arvet sangstemmen etter min kjære mor, som alltid fikk streng beskjed av meg og min søster da vi var små at hun ikke skulle synge, men heller lese eventyr. Hehe! Danse er jeg heller ikke noe veldig flink til. Men jeg kan litt magedans og freestyle, fra jeg var yngre, men det meste er glemt!

 

Har du høy forbrenning?
– Jeg har egentlig ikke så veldig høy forbrenning. Jeg passer noenlunde på hva jeg spiser og trener regelmessig. Så jeg tror nok det er grunnen til at jeg såpass liten. Men jeg hadde selvfølgelig lagt på meg med en gang, hvis jeg hadde begynt å spise veldig mye mat. 

 

Hvor høy er du?
– Jeg er 160 cm høy (eller lav..). Får alltid høre av alle når de møter meg at jeg er mye mindre i virkeligheten. Spesielt hvis jeg ikke har på meg høye sko. Var på et event forleden, og hadde for en gangs skyld ikke på meg høye hæler, og de fleste fikk litt sjokk over hvor lav jeg egentlig er.

 

Hvordan ordner du håret som på dette bildet? Var så fint 🙂
– Har laget en liten video som du kan se HER, som forklarer hvordan jeg krøller håret mitt til vanlig. 


 

Jeg er 1.60 høy og veier 47 kg, men jeg finner ingen bukser som passer. De er alle for store i livet. Dette gjelder Cubus og WOW bukser også. Hva gjør man da?
– Prøv å kjøp stretchbukser i små størrelser. Det kan hjelpe! 🙂 Jeg pleier som regel å kjøpe stretch i XXS på WOW, og da sitter de veldig bra! 

 

Finnes det en nettbutikk man kan kjøpe Michael Kors vesken din i? Har lett på hjemmesiden dems, men fant den ikke.
– Hmm, jeg fant den nettopp på hjemmesiden dems HER. Litt usikker på om de har fått den inn på noen norske nettsider, siden jeg tror modeller er ganske ny på markedet. 

 

Hvor er den “god ånde” sprayen fra?
– Det vet jeg dessverre ikke! Har fått veldig mange spørsmål om dette etter at jeg la ut videoen “Hva jeg har i vesken”.  

 

Hvor kjøpte du den genseren? Den var utrolig fin!
– Den er fra Bik Bok. Jakken er kjøpt i Portugal.

 

Jeg har lagt merke til at du aldri svarer på instagram kommentarene dine, hvorfor gjør du ikke det? Jeg skjønner hvis du er opptatt og har andre ting å gjøre, men jeg bare lurer. 
– Jeg prøver alltid å svare hvis folk lurer på noe. Men jeg er dessverre ikke noe flink til å svare på instagram. Har skjerpet meg en del på dette på bloggen i det siste, så instagram kommer etterhvert det og! 🙂 Hehe! 

 

Hvilken krølltang bruker du?
– Jeg bruker en krølltang fra Herstyler som 3P kolleksjon. Har dessverre ikke funnet den på noen norske nettsider, men man kan bestille den fra nettsiden dems HER.

 

Om du ikke hadde startet å blogge, hva hadde du studert? Og hva tror du at du hadde gjort i dag? Hvordan hadde livet ditt sett ut uten bloggen?
– Hmm, vanskelig spørsmål! Jeg regner med at jeg hadde gått kokkeutdanningen ferdig, og jobbet som kokk. Men jeg er veldig glad for at det ikke ble sånn. Liker ikke kokkejobbingen, selv om jeg endelig har begynt å like og lage mat igjen. Men blogging derimot, elsker jeg!

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål?

 

22 kommentarer

Siste innlegg