Middag på et vaskeri!

I kveld har jeg vært på middag med June på cafè Laundromat, på Bislett. Har aldri vært der før, eller hørt om stedet før June foreslo det. Men det var visst veldig populært, for det var fullspekket med mennesker. Syns det er kult at de hadde veldig konsept bak restauranten. Man kunne faktisk vaske klærne sine samtidig som man fikk spist litt lunsj eller middag. Kult eller hva? Syns det er veldig gøy med slike særegne cafeer og restauranter her i Oslo. Da får man virkelig den byfølelsen, som man gjerne ikke får hvis man kun er på besøk her. 

Nå har jeg nettopp hoppet inn i pysjen min og skal innta sofaen og tv’en med full storm. Roger er i utlandet med jobben akkurat nå. Selv om han dro i går, og kommer hjem i morgen savner jeg han ekstremt mye allerede. I går så jeg på filmen LOL, som Miley Cyrus spiller i. Har dere sett den? Den er i alle fall veldig trist, søt, glad og romantisk. Så jeg satt og smågråt litt mens jeg savnet Roger. Haha, må le litt av meg selv og hvor sentimental jeg kan bli noen ganger!

 

18 kommentarer

Siste innlegg