For en respons!

Først og fremst må jeg bare si WOW! Så utrolig gøy at dere likte det forrige innlegget mitt “slik kutter du ut søtsakene”. Kan love dere at det kommer flere slike innlegg fremover. Kosthold og trening er noe jeg bryr meg veldig mye om, og syns er kjempegøy å lære om, og lære til andre. Ekstra gøy er det når det blir tatt så godt imot! 

I går var jeg på Stratos på Youngstorget i Oslo. Vi var en stor gjeng bloggere, journalister og andre fra bransjen som hadde blitt invitert til et beauty arrangement i samarbeid med Coverbrands. Vi fikk så alle høstens nyheter, og fikk med oss en stor goodiebag hjem med ting som vi får prøve ut. Det ble servert nydelig tapas og champagne. Mmm, supergodt!


Fine Andrea fra @fashionforall og søte June (dere må sjekke ut bloggen hennes!)

11 kommentarer

Siste innlegg