Vinn goodiebag verdi 4000,- kr

Den siste tiden har jeg vært på en god del eventer som jeg har fått med goodiebager hjem fra. Men siden jeg har så mye sminke og kroppsprodukter fra før av, trenger jeg ikke alt dette. Jeg setter så utrolig stor pris på at dere følger bloggen min og legger igjen så mye koselige kommentarer, og jeg ville aldri vært der jeg er i dag, hvis det ikke var for dere. Så derfor vil jeg gi bort alt dette til en heldig leser, som en stor takk for at dere er så fantastiske ♥

Goodiebagen inneholder blant annet; 3 mascaraer, en parfyme, et kjede fra glitter, body lotion fra The Body Shop, bumble and bumble sjampo, balsam og hårskum reisekit, Elle magasin, 4 øyenskygger, 3 lipglosser, gavekort fra Arkaden, primer, bb cream, body lotion og dusjsåpe fra boutique og mye mer!

Alt som er på bildene går til en heldig leser! Hvis du vil være den heldige leseren må du like facebooksiden min HER og dele innlegget på facebook ved å trykke på “del” knappen nederst i innlegget. Husk å skrive e-mailen din i kommentarfeltet, så jeg kan kontakte deg hvis du vinner!

Lykke til! Vinneren trekkes 15. september!

1572 kommentarer

Siste innlegg