Frøken busy

I dag har jeg virkelig vært på farta! Jeg dro hjemmefra halv åtte(!!) på morgenen i dag, og jeg har nettopp kommet inn døren igjen. Først gikk turen til Drammen for å fikse på neglene mine. Viser dere bilder etterpå. De ble så fine! Etter negletimen var det bare å løpe til bussen som gikk til Hokksund. Når jeg kom hjem til foreldrene mine i Hokksund var det bare å begynne å pakke ned ting. Er en god del ting jeg ikke har fått rukket å ta med til leiligheten enda.Trooo meg, de tingene har vært savnet!

Etter en kjapp time med pakking var det bare å kaste alle tingene inn i bilen og kjøre rett inn til Oslo. Jeg hadde heldigvis flaks i dag og slapp unna veldig mye av trafikken. Så turen inn til Oslo gikk veldig bra! Fikk til og med stoppet i Bærum og kjøpt meg en vaffel på vei inn. Må jo ha litt niste på veien, hehe! Når jeg endelig kom frem var det bare å bære alt opp 3 etasjer (heisen funker ikke, æææh!), så da ble det dagens workout. Foråsidetsånn. Nå skal jeg pakke ut alt og henge opp klærne mine. Gleder meg til å ha litt mer klær å velge mellom igjen. Det har vært savnet! 

 

20 kommentarer

Siste innlegg