Kicks presseevent

I dag startet jeg dagen hos Kicks på Glasmagasinet i Oslo. De hadde invitert inn mange bloggere og journalister for å lansere sine høstnyheter. Det var veldig mange spennende nye produkter som kommer på markedet. Mange av de ligger allerede på kicks.no. Jeg fikk med meg en stor goodiebag med forskjellige produkter, så det blir gøy å prøve de ut fremover!  


Fine June, Emilie og Marthe

Kicks lanserer nå en “Colour ID”. Det er en foundationanalysator som hjelper deg å velge korrekt foundation til din hudfarge. Til og meg jeg som har en så stor interesse for makeup sliter med å finne riktig fargetone til foundation, og da er denne analysatoren helt genial! Man sparer seg også for mye tid (og  penger), da man slipper å måtte lete igjennom mange forskjellige foundations for å finne den rette. Analysatoren gjør jobben for deg! 

Måten de analyserer huden på er at de holder analysatoren inntil huden på tre forskjellige steder i ansiktet, så regner analysatoren ut hvilken foundation du bør bruke. Man får som regel opp en del forskjellige valg og da kan du få hjelp av de ansatte hos Kicks til å velge en foundation type som passer deg best. Colour ID lanseres 4. september i alle Kicks butikker i Norge og Sverige. Anbefaler dere å ta turen innom en Kicks butikk for å få din hud analysert!

Her er foundationen som skal passe min hud. Gleder meg til å teste den ut! Hvis den ikke passer kan jeg stikke innom Kicks og få den byttet. De har nemlig fargegaranti, så hvis du ikke er fornøyd med fargen på din foundation, kan du bytte den innen 14 dager. 

21 kommentarer

Siste innlegg