Boyfriend jeans and small rings

I skrivende stund sitter jeg på Espresso house og nyter en caffe latte med karamell. Det er rolig musikk i bakgrunnen og det yrer av liv. Det er så mye mer inspirerende og deilig å komme seg ut av leiligheten iblant for å skrive litt. Det er så fantastisk og endelig bo i Oslo. Ting er så mye lettere her! Hvis jeg vil på cafè kan jeg gå i 2 minutter. Hvis jeg skal på pr-eventer kan jeg bare slenge meg på trikken eller gå ned til sentrum. Å møte venninner er også mye lettere her. Hvis jeg vil shoppe kan jeg bare tusle bortover Grunerløkka eller ta turen bort til Karl Johan. 

Alt er så mye bedre og mer tilgjengelig her i Oslo. Jeg kjenner det klør i bloggfingrene mine om dagen. Ideer til innlegg hopper inn i hodet mitt en etter en. Jeg er inspirert! Og til de grader også! På notater på iPhonen min har jeg massevis av ideer til nye innlegg. Jeg føler at jeg endelig klarer å blogge slik som jeg vil! Gud så fantastisk følelse!

Jeg er endelig der jeg vil være i livet mitt. 

39 kommentarer

Siste innlegg