Frøken curly

Det er mange av dere som har spurt meg den siste tiden om hvordan jeg krøller håret for å få bølger. Så da tenkte jeg “hvorfor ikke vise det i en video?”. Så nå er en ny hårvideo laget. Skal prøve å få den ut i løpet av et par dager. Det tar jo litt tid å redigere og laste opp, men skal være så kjapp som mulig! Syns det er så fint med sånne bølger som jeg har på bildene (det er forresten de jeg viser hvordan man lager i videoen). De holder seg utrolig nok veldig godt!

Dagen etter at man har krøllet håret er krøllene litt mer bølgeaktig, og på dag 3 må man ta en bitteliten oppfriskning av krøllene. Er ikke sikker på om det er hårsprayen jeg bruker, eller om det er krølltangen, eller kombinasjonen for den saks skyld som gjør at det får så mye hold. Men noe er det! Hehe 🙂

33 kommentarer

Siste innlegg