Bli klar for trening med disse favorittene!

Gledelig mandag! Dere vet hva mandag betyr? Ny uke, og nye muligheter! Mange av dere starter kanskje på skolen igjen i dag? Håper dere har fått en god start på skolen, og at dere er klare for et nytt skoleår. Er det èn ting jeg er klar for, så er det å begynne og trene mer igjen! Jeg klikket hjem noen nye treningsklær i går, og jeg føler meg supermotivert! Det er få ting som får meg så motivert til å trene som nye treningsklær. Og spesielt i fargen rosa!

Jeg elsker å bruke rosa på gymmet. Det stråler av femininitet og girl power! Når jeg skulle bestille litt nytt treningstøy til meg selv kom jeg over så mye kult tøy, så jeg må bare dele det med dere! De fleste tingene kommer i flere farger, så hvis du ikke er like glad i rosa som jeg er, er det bare å trykke på linkene så finner du nok den i en farge! 


her  //  her  //  her


her  //  her  //  her

 


her  //  her  //  her


her  //  her  //  her


her  //  her  //  her


her  //  her  //  her

 


her  //  her  //  her  //  her

8 kommentarer

Siste innlegg