3 Blogger – Anbefaling

Fot et par uker siden la jeg ut et innlegg her på bloggen, hvor dere kunne melde dere på å bli linket. Jeg har endelig rukket å gå igjennom alle. Må bare si WOW, det er så mye flinke bloggere der ute! Var helt ekstremt vanskelig å velge bare tre stykker som jeg ville anbefale. Syns dere alle skal gi dere selv en stor applaus, for dere har veldig gode blogger!

Haovu – En gutteblogger som er ekstremt dyktig. Med god motesans, og et godt fotografi talent. Absolutt verdt å ta turen innom bloggen hans! Til dere gutter: her kan dere finne mye inspirasjon.

 

hannnnne

Hannesaestad – En utrolig flink fotoblogg. Jeg ble veldig inspirert når jeg så igjennom bildene. Her er det lagt masse tid, kreativitet og talent bak bildene!

 

jlb – En utrolig søt og flink jente! Masse antrekk, hverdag, mat oppskrifter, osv. Hun skriver også om mye morsomme ting. Så anbefaler dere å ta turen innom 🙂

 

8 kommentarer

Siste innlegg