Runwaydreamz ‘n coral heels

Hei hei dere!

Hadde så mye jeg måtte gjøre i går, så rakk rett og slett ikke å blogge. Det er jo fortsatt sommerferie i mitt hodet så bloggen blir ikke like mye oppdatert nå om dagen, som den blir til vanlig. Men regner med å gi fullt igjen til uken. Da er sommerferien forsåvidt over for min del.

I dag startet jeg dagen med en god joggetur på 3 km. Helt perfekt for min del! Stod opp rundt 09:30 og spente på meg joggeskoene etter at jeg hadde spist et par knekkebrød. Det var så deilig å løpe ute i dag. Tror nok jeg skal ha noen faste joggeturer hver uke. Det er så godt for kropp og sjel! 

Nelly.com: Heels  //  Runwaydremz: Shorts

 Bik Bok: Topp  //  CMYK: Klokke  //  Glitter: Øredobb

 

Nå skal Roger og jeg ta oss en tur ut og finne på litt ting. Ikke minst kose oss i det fine været. Viktig å nyte det til det fulle, for plutselig er høsten og vinteren her. Ønsker dere skjønninger en fin fredag! 

28 kommentarer

Siste innlegg