Negle-fresh!

sponset behandling

Hei hei dere!

I dag har jeg vært hos Cecilie på A Good Feeling i Drammen. Nå var det hele 5 uker siden sist jeg var der, for å fikse neglene mine. Så det var virkelig på tide med en refill på de. Cecilie er utrolig flink med negler og jeg kan absolutt anbefale henne. Har fått fikset neglene mine hos henne de siste 8 månedene, og jeg er alltid like fornøyd!

Jeg har aldri vært noe flink til å ta vare på mine egne negler. Så da har de alltid knekt og blitt korte, og neglelakk er det bare å glemme. For det har jeg ikke tålmodighet til! Da er det helt genialt å fikse neglene mine på salong, som gjør at de er freshe hele tiden.

For å bestille time hos Cecilie kan dere ringe: 32 22 10 21. Du kan også sjekke ut hjemmesiden dems på agoodfeeling.no

20 kommentarer

Siste innlegg