Chilling in Paris

God morgen ♥

Hvordan er det hjemme i kjære Norge? Håper dere har det fint! Her har vi det veldig bra! I går var planen å ta en rolig dag. Været var ikke helt på vår side, så vi fikk ikke besøkt Luxembourghagen som planlagt. Men vi fikk gått masse rundt og sett mye. Vi fikk besøkt blant annet Beaugrenelle som er et nokså stort kjøpesenter. Hadde egentlig planlagt å ta turen opp i Eiffeltårnet, men når vi så køen droppet vi det. 

I dag skal vi på Disneyland. Gleder meg skikkelig til å se alle ting fra barndommen min i virkeligheten. Kom gjerne med masse tips til hvilke ting på Disney vi burde få med oss! Skal knipse masse bilder jeg kan dele med dere!

11 kommentarer
    1. I Norge er det veldig fint! Varmt vær og jeg hvertfall har det veldig koselig!
      Så deilig du har det <3 Fortsatt å ha det deilig og koselig i Paris! Uansett hvor fint det er her hjemme, misunner jeg deg som er i Paris akkurat nå - liker Paris så veldig godt og vil veldig gjerne ta meg turen tilbake!

    2. Så gøy! Jeg skal til Paris også, vet bare ikke helt når enda. Tror du at du hadde hatt muligheten til å lage en liten Paris-guide når du kommer hjem? Litt om hva dere så, hvor det er best å shoppe, sånne ting? Kos dere masse Stina 🙂

    3. Jeg var i Disneyland i Paris for en uke siden! det var utrolig gøy 🙂 men ble veldig sliten etterpå. Sikkert på grunn av varmen. Måtte vente leeeenge i kø for å ta en attraksjon, men det var verdt det!

    4. dere burde få med dere alle berg og dal banene! spesielt den der man liksom er i verdensrommet, der man blir skutt opp i en tunell!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg