Turister i eget land?

Hei hei dere!

Da er vi endelig hjemme fra Oslo. Etter at vi hadde fikset det vi måtte fikse i Oslo i dag, tok vi oss en liten seightseeing tur rundt. Syns det er så koselig å gå rundt i Oslo’s gater og bare kikke, snakke og ha det koselig sammen. 

Det er jo uttalige kafè’er, og de er så koselig å ta en liten lunsj på. Grove rundtstykker med brunost på Baker Hansen er så godt!

Føler det er så tabu kultur å være litt turist i eget land i Norge. Men jeg syns vi må vende om på det! For hvis man bare drar ut og utforsker litt, så finner man så mye fint og morsomt. Man trenger ikke å dra til New York eller syden for å utforske. Norge er jo et av verdens beste land, så hvorfor ikke utforske det litt? 

12 kommentarer
    1. Så koselig dere ser ut til å ha hatt det i dag! Det er viktig å kunne titte litt rundt i eget land – vi kan vel ingen si at vi kjenner hvert eneste hjørne i Norge. Det er bra å gå litt rundt i Oslo, være litt turister og prøve noe nytt! Jeg er helt enig med deg der 🙂

    2. Så koselig! Såg dere på slottet og hadde veldig lyst å spørre om å få ta bilde med deg, men siden du var med Roger turte jeg ikke plage dere💗

    3. Heei!
      Eelsker bloggen din, Stina:D Jeg lurte på om du kanskje kunne være med i spørsmålsrunden min, det ville vært så utrolig koselig<3

    4. Såå koselige bilder! Dere er bare så vanvittig søte sammen! 🙂 Passer perfekt!
      Elsker å gå på kafe å spise noe godt 🙂 Slår aldri feil!

    5. Var selv i oslo før jeg dro til Danmark, gikk rundt i vigelandsparken og følte meg som skikkelig turist 🙂 men litt morsomt også da at vi er det, som selv er fra norge 🙂 håper du hadde en fin dag og ha en fortsatt fin fredag stina <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg