Nytt kamera!

God morgen ♥ 

For et par dager siden mottok jeg et kamera fra Samsung i posten. I samarbeid med Samsung skal jeg prøve ut kameraet i noen måneder, for å se hva jeg syns om det. Så langt syns jeg det virker veldig bra! Kameraet er et type “selfie-kamera” og har en skjerm man kan vippe opp for å ta bilder av seg selv. Jeg kommer til å prøve ut dette kameraet for å lage litt videoblogger etterhvert, så det blir spennende! 

Kameraet har direct link som gjør at man kan dele bilder direkte til telefonen. Har ikke fått prøvd ut denne funksjonen enda, så er litt spent på om den er noe bra. Kameraet jeg skal prøve ut heter Samsung NX mini og koster ca 4000,- kr. For dere som skulle lure på det 🙂 

Kommer nok til å bruke speilrefleksen til å ta vanlige bilder. Men hvis jeg er på farta så er NX mini kameraet genialt å bruke!

12 kommentarer

Siste innlegg