Oppskrift: Proteinpannekaker

Hei hei dere!

På fredags kveld begynte jeg å bli ganske dårlig. Nakken min strammet seg, kroppen verket, humøret var veldig dårlig og jeg var ekstremt slapp. I går var jeg ikke noe bedre, nærmere tvert imot. I går gikk hele dagen med til å sove og slappe av. Håpet på at jeg skulle bli bedre i dag. Men formen er fortsatt ganske dårlig! Det er grunnen til hvorfor jeg kun blogget en gang på fredag og ingenting i går. Hater å skuffe dere med null blogging, så i dag skal jeg i alle fall få oppdatert et par ganger. Skriver litt på ukens spørsmål nå, så hvis det er noe dere skulle lure på. Så må dere spørre nå 🙂

For noen dager siden lagde jeg meg proteinpannekaker. Har lagt ut oppskrift på en annen variant tidligere på bloggen. Men den trenger man litt flere ingredienser i, og den tar litt mer tid. Denne oppskriften er kjempe enkel og rask. Man får i seg mye proteiner og den er veldig god!

Du trenger:

♥ 1 scoop proteinpulver. Jeg brukte onebake fra Fitnessguru. Kan kjøpes HER.

♥ 3 eggehvitter

♥ 1/3 ts kanel

♥ 1 dl melk

♥ 1/2 ts bakepulver

 

Bland alle ingrediensene sammen og stek pannekakene på middels varme. Oppskriften er til 3 pannekaker. 

På toppen av pannekakene brukte jeg blåbær og gresk yoghurt. Sunt og godt! 

Håper det smaker!

9 kommentarer

Siste innlegg