Ukens spørsmål #44

Trener du for å bygge muskler, eller for å gå ned? Isåfall har du gått ned/opp noe? Og hva veier du nå?
– Jeg trener for å styrke kroppen min og for å holde meg i form. Er egentlig fornøyd med kroppen min sånn som den er nå, så har ingen mål om å gå opp/ned. Da jeg veide meg for et par dager siden veide jeg 44,7 kg.  

Går du på skole/høyskole eller bare blogger du?
– Jeg blogger på heltid, så jeg går ikke på skole eller noe. Aner ikke hva jeg vil studere, så tar det litt rolig med skole. Sliter mye med utmattelse og sykdom, så tørr ikke helt å begynne på skole enda. Er redd det skal slite meg veldig ut. Blogging er helt perfekt for meg, for da kan jeg legge opp dagen min akkurat sånn som jeg vil. I tillegg slipper jeg å måtte stå opp 06.00 på morgenen og dra på en kjedelig jobb.  

 

Hvor ser du deg selv om 10 år?
– Om 10 år er jeg forhåpentligvis ferdig utdannet og jobbet et par år. Regner med at jeg bor i enten Oslo eller Drammen, gjerne med Roger 🙂 

 

Er det sant at du har vært modell før?
– Det er det! Jobbet for et byrå som het Starlet. Holdt på med det på hobbybasis i noen år. Men sluttet i januar 2013. Følte jeg hadde gjort det jeg hadde lyst til. Jeg hadde fått gått på catwalk forran 15’000 mennesker, vært på utallige photoshooter og lært masse. Dere kan se bilder fra jeg var modell i kategorien “modellbilder“.


Foto: Rodrigo Reyes

Når begynte du å blogge for alvor, og hvor gammel var du?
– Jeg begynte å blogge i april 2010, da var jeg 17 år gammel. Men jeg begynte ikke å blogge for “alvor” før jeg opprettet denne bloggen i slutten av juli 2011. Som snart er tre år siden. Men det er kun det siste året jeg har hatt bloggen som heltidsjobb uten å måtte gå på skole.  

Hvor høy er du?
– Jeg er 160 cm høy.  

 

Så et bilde av deg der du hadde svart hår. Det kledde du veldig bra! Tenkt til å farge det tilbake til det?
– Tusen takk 🙂 Tror nok ikke jeg har tenkt til det. Syntes det var veldig fint, men det ble litt for rocka for min smak.

 


Varmer du opp før du begynner å trene styrke eller går du rett på?
– Jeg pleier alltid å varme opp før jeg trener styrke. Enten ved å jogge eller gjøre oppvarmingsøvelser.  

 

Kan du legge ut spotify listen din?
– Jeg har litt forskjellige lister. En for rolig musikk (HER), en for trening (HER) og en med festmusikk (HER). 

 

Hvor er alle bikiniene dine fra? Ser noen er fra Cubus, men det er alltid tomt for de fine bikiniene når jeg er der. Tips til hvor man kan få tak i fine bikinier utenom å kjøpe på nett?
– De aller fleste er fra Cubus faktisk. Men man må vært tidlig ute hvis man skal ha riktige størrelser i de fine bikiniene. Jeg kjøpte mine veldig tidlig i år. Tror også H&M har noen fine.

 

Hvor får du kjøpt frozen yoghurt?
– På kiwi 

Har du gått på en sport før?
– Når jeg gikk i 6. og 7. klasse på barneskolen gikk jeg på freestyle dansing. Det var veldig morsomt! Eneste grunnen til at jeg sluttet var fordi lokalene ble flyttet til åmot, så det ble litt for lang reisevei. Men det er morsomt, og absolutt å anbefale! 

 

Når begynte du å trene?
– Begynte å trene da jeg var 17-18 år. Var ikke så glad i trening før det. Har alltid vært liten og tynn, så har aldri følt noe press på å begynne og trene. Men nå trener jeg regelmessig for å bedre helsen min. 

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål?

18 kommentarer
    1. Det er kjempegøy med slike innlegg 🙂 Kjempebra at du tar leserne dine på alvor!
      Skal du flytte til høsten, eller fortsette å bo hjemme?
      Har du noen tips til hvordan en kan bli en bedre blogger?
      Kan du ha en konkurranse hvor vinneren blir linket av deg?
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    2. Hvis du har en video av du gikk på catwalk, kan du legge den ut? 💗
      Elsker bloggen din, har fulgt den kjempe lenge 😀

    3. 1) Liker du å reise? Å hvor vil du hellst reise til neste gang du skal reise?
      2) Hvor gammel er kjæresten din?
      3) Har du noen søsken?
      Utrolig fin blogg forresten! 🙂 <3

    4. Hei. For en stund siden la du ut er tips til en bok men jeg husker ikke hva den het. Og jeg husker at jeg hadde lyst på den boka så jeg lurte på om du ville svare mwg og si hva boka heter? Bloggen din gir så mye inspirasjon til ting og jeg elsker bloggen din!!

    5. Takk for fine svar, jeg elsker bloggen din og det inspirerer meg til og trene og ha en sunn livsstil. Jeg digger deg og jeg tror det er mange andre som også tenker på det og får hjelp/inspirasjon fra deg og bloggen. Tusen takk for at du blogger for det hjelper mange💘

    6. Spørsmål til neste gang!!
      (bra innlegg btw:)
      Hvor har du kjøpt den neongule strikkegenseren du har brukt noen ganger?
      Leter etter neonfarger, men finner ikke så mye – og den var veldig fin!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg