Mine favoritt instagrammere

Når jeg skal se etter inspirasjon til trening, mat, interiør, fotografi og mote ser jeg på instagram. Det finnes tusenvis av fantastiske profiler der ute! Det er veldig vanskelig å finne akkurat de profilene man ser etter. Derfor skal jeg tipse dere om noen veldig bra instagrammere nå. Skriv gjerne ned dine favoritter i kommentarfeltet, så kanskje jeg finner enda flere favoritter! 


@Rawintentions – Her er det utallige bilder av masse sunn frukt. Kjenner jeg blir sulten og får lyst til å løpe ned på kiwi og hamstre inn en kasse med frukt, bare av å se på disse bildene! 


@marenviks – Maren er en kjempe søt jente på 19 år som er helt fantastisk flink til å ta bilder. Alle bildene har et sart og nydelig preg over seg. 


@fitspoforallgirls – Her er det masse treningsinspirasjons og motivasjonsbilder. Kjenner det kribler i løpeskoene etter å ha sett disse bildene!


@insspiratiion – Masse fine, søte og lyse inspirasjonsbilder. 


@muradossmann – En fotograf som reiser med en modell over hele verden, og tar helt fantastiske bilder. #followmeto er hashtaggen de bruker for disse fantastiske bildene. Får lyst til å ta et #followmeto bilde selv! 


@pamela_rf – Pamela er en 17 år gammel jente fra Tyskland. Hun legger ut mye treningsbilder. Og herregud, så nydelig hun er! Blir så misunnelig jeg! 


@olgaibragimova – Olga er en russisk klesdesigner. Men jeg følger henne mest fordi hun er så utrolig flink til å posere i tillegg til at hun er veldig pen! Hun får det til å se ut som hun har verdens lengste ben på alle bildene sine. Vi jenter har noe å lære av henne! 

 

Hvem er dine instagram favoritter?

31 kommentarer

Siste innlegg