Lag ditt eget verdenskart!

Da jeg for noen dager siden la ut bilder av rommet mitt, var det mange av dere som lurte på hvordan jeg hadde laget verdenskartet jeg hadde på veggen. Tenkte jeg kunne fortelle dere det i et innlegg, istedenfor å svare på alle kommentarene en og en. Det er jo en veldig dekorativ og personlig ting, som mange kanskje syns er kult å ha på sin egen vegg! Hvis man har reist en del er det jo veldig gøy å se på et kart hvor man faktisk har vært. 

Jeg brukte amcharts.com for å lage kartet mitt. Der krysset jeg av landene jeg har vært i. Lengre ned på siden valgte jeg hvilke farger jeg ville at kartet skulle være i. Hele prosessen er kjempe lett, og går veldig fort! Til slutt print screenet jeg kartet og skrev det ut på skriveren min hjemme i A4 format. Kjenner jeg blir reiselysten av å se på kartet. Får lyst til å se mer av verden! 

26 kommentarer

Siste innlegg