Dagens antrekk + Negle refill

Hei hei! 

I dag kjenner jeg at energien ikke er helt på topp. Tror virkelig kroppen min trenger litt hvile i dag. Så da er det en god unnskyldning til å slappe av etterpå med litt serier og snacks. Tenkte å lage et lite innlegg etterpå eller i morgen, med mine favoritter. Hvis dere vil det! Er det forresten noen av dere som har noen serier eller filmer å anbefale? Gjerne noen som går på Netflix. Føler jeg har sett alt som er å se der nå. Så trenger litt tips!

Bik Bok: Skjørt og topp  //  Ukjent: Smykker  //  Nelly.com: Sko

I dag startet jeg morgenen hos A Good Feeling i Drammen. Etter to uker i Hellas var det på høy tide å ordne litt på neglene. Så i dag ble jeg skikkelig neglefin! Hvis du vil bli like fin på neglene i sommer anbefaler jeg deg å bestille time hos Cecilie på A Good Feeling. Ring 32 22 10 21 for å bestille time 🙂  

(sponset behandling)

33 kommentarer

Siste innlegg