Endelig ny iPhone

Nå er det forever lenge siden jeg har kjøpt meg en ny telefon. Har brukt Samsung S3 telefonen min litt for lenge. Så nå var det på høy tid med en ny telefon. Som kameraet faktisk fungerer på, og som går fort. Valget falt veldig enkelt på iPhone 5S. Har hørt mye bra om den, og har hatt iPhone før selv, og vet jo hvor bra de er. Er helt forelsket i 5S’en min allerede. Den er så fin og utrolig bra! 

Kom gjerne med litt forslag til app’er jeg bør laste ned. Gjerne noen som har fine filter til bilder! Kommer sikkert til å sitte hele kvelden og laste ned masse rare app’er og ta 8769 stygge selfies til snapchat. Hehe! 

// Glitterdeksel fra H&M

40 kommentarer
    1. Nå ble jeg skikkelig misunnelig ♥ Har ønsket meg den siden den kunne kjøpes! Har bursdag om 16, så da krysser jeg alt jeg har 😉

    2. Liker veldig godt Pix og Afterlight:) Afterlight koster penger, men er verdt det, synes jeg:) elsker bloggen din<3

    3. Åååå, har selv iPhone hehe.
      Noen apper du kan laste ned whitagram(gjør at du får hvit kant rundt bildene på insta), vscocam, reflection(navnet sier vel alt?), #SymbolGram, MagicHours og Jittergram(den gir deg 3D effekt) 🙂
      Noe annet som er verdt å laste ned er vel egentlig masse spill, nå er jeg helt hekta på bubble shooter! Hihi, men ta gjerne en tur innom bloggen min 😀

    4. Det er så gøy å lese bloggen din Stina! Hadde bare lyst til å si det 🙂 Du klarer å variere innleggene dine og det er alltid interessant å lese det du skriver om<3 Hilsen meg

    5. PS Express – den beste appen til å redigere bilder med, Finn venner- i tilfelle du mister telefonen din så kan noen av vennene dine finne den og P.D- period tracker! 🙂 Det er de jeg er mest fornøyd med ihvertfall

    6. Trodde du hatet iphone og sverget til samsung 🙂 (som du har nevnt mye på bloggen) Bekrefter mistanken min om at iphone er den beste telefonen! 🙂 App jeg har å anbefale er instasize, fordi når du laster opp bilder på insta så zoomes de så inn og beskjærer bildet, drit irriterendes!! Med instasize slipper du det problemet.

    7. Alltid bra innlegg på bloggen din. Er det lov å spørre hva du heter på snapchat? 😉
      Min: anneingborg

    8. Har den selv, i sølv! En utrolig bra telefon. Selvfølgelig litt overpriset, men igjen verdt hver eneste øre =) Rookie er en fin app med fine filtere!

    9. Digger iPhone, kommer aldri til å bytte til Android for å si det sånn 😀 Anbefaler å laste ned Wallax, en app som får bakgrunnene til å passe til skjermen 🙂

    10. Jeg elsker appen ¨Squaready¨ for å få det hvite rundt bildene,¨afterlight¨ for alt du trenger i en redigerings app♥ Og appen ¨we heart it´ er en fantastisk app! Og ¨shazam¨! Hvis du hører en sang på radioen Tv eller whatever, så kan du bare trykke på den blå knappen så finner den sang tittelen og artisten:D Og ¨characters¨ for å få kjempe søte symboler! Imens vi snakker om symboler! ¨Emoji¨ er an app som neste alle med en iphone har;) Den gir deg også super søte symboler! Det er litt mer komplisert å legge den itastaturet da.. men itillfelle så bare skriver jeg kjapt hvordan du gjør det; last ned en av appene EMOJI –> innstillinger (den standar appen på telefonen) –> tastatur –> tastaturer 1/2/3/4/5 osv.. –> Legg til nytt tastatur –> emoji
      Elsker bloggen Stina! ♥♥♥

    11. Du bør helt klart prøve pixlrexpress+, den kan lage collager med mange ruter i, det er forskjellige effekter du kan ta på bildene. Også veldig mange fine “overlays” hjerter osv.
      characters er også en app med magne fine hjerter, kroner, bokstaver og masse mer fint til tastaturet!
      Jeg har også iphone 5S, og er utrolig fornøyd!! 😀

    12. Jeg kjøpte min 5s for 1,5 måned siden, jeg skulle egentlig vente til 6eren skulle komme ut. Men så kastet sønnen min 4s min på gulvet slik at den fikk blåskjerm, så da måtte ny ,mobil til :p

    13. Jeg har en Iphone5c i hvit men skal få Iphone5s i gull snart. Ps du burde laste ned Retrica og Whitegram. Retrica tar veldig fine bilder. Også Whitegram det er til instagram. Sånn atte du får plass til helle bilde på Instagram. 🙂

    14. Jeg liker litt godt filterne på aviary. Cropic elsker den appen den er som whiteagram men jeg syntes Cropic er bedre jeg da men Hehe . Også liker jeg tadaa det er en app som du kan få uklare bakgrunner med ogsånn ❤️Også pixlr exoress+ liker jeg også veldig godt filtrene på ogsånn❤️ Splitpic er sånn at du kan ta to bilder sammen eller flere anbefaler deg og teste den ❤️ Pic collage liker jeg veldig godt til og lage collage med ❤️Også crazy helium booth free veldig morsom app som man kan ta morsomme videoer med ❤️Og the test morsomt du kan spille dem med venner ogsånn. ❤️❤️Og slingshot er litt bra ❤️ Bilde redigerings greie håper du tar og bruker noen av disse appene Hehe ❤️

    15. Hvor lang er den? cmxcm altså? Jeg har lyst på ny mobil (muligens iphone), derfor lurer jeg på dette 🙂

    16. Ææææ! Tusen takk for at du svarte meg, du aner ikke hvor mye det betyr for meg Stina!
      Har forresten sendt deg snap på den offentlige snapchaten din<3 Der heter jeg amaliemane:)
      Eeeelsker bloggen stina! Du insprerer meg til å trene, og ingen får meg vanligvis ut av huset:p Men det er sant!
      Jeg bor også i Drammen, men når jeg er på gulskogen for å shoppe litt, s går jeg alltid innom WOW for å skjekke om du er der, og klærene selvfølgelig! Mange på kin alder syntes det er teit å shoppe på WOW, men de har faktisk noen utrolige fine klær der! Men uansett, jeg ser deg aldri:c
      Håper jeg en gang får sett deg!
      Igjen, elsker bloggen, Stina<3

    17. Så fin den var!
      Ikke så lenge siden jeg kjøpte meg telefon, har ikke hatt den i ett helt år engang. Men kan trygt si jeg gleder meg masse til jeg skal kjøpe meg telefon og da faller nok valget på en Iphone, men usikker på hvilken en enda.

    18. imovie til å redigere videor med og gudrun marie: vis det den lille tingen ikke fulgte med kan du ta en binders og stikke den inn og vri rundt på den :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg