Home, sweet home

Hei dere! Da er jeg endelig hjemme i lille søte Norge, på det enda søtere rommet mitt. Har kjøpt så mye rosa ting i det siste, så nå bobler det over av jenteting på rommet mitt. Love it! Gud så deilig det føles å være tilbake i Norge. Føler jeg endelig kan senke skuldrene og slappe av. Eller rettere sagt, spenne på meg treningsskoene for her skal det trenes mye fremover! 

I går gikk mesteparten av dagen til å rydde ut av kofferter, rydde rommet mitt og være med familien. Så da rakk jeg ikke å oppdatere dere noe mer etter at jeg gikk av flyet. Nå skal jeg henge opp to store klesvasker, og rydde ferdig rommet mitt. Siden pappa har bursdag i dag, skal vi feire den etterpå med tacokveld. Så det blir koselig ♥ Ønsker dere en riktig god fredag og ikke minst helg. Vet det har blitt veldig dårlig vær i mye av landet, så bruk det som en liten unnskyldning til å kose dere inne med film og kos!

13 kommentarer

Siste innlegg