Shopping på Victoria’s secret!

Hei dere!

Nå sitter jeg ca 11’000 meter over bakken, og er på god vei hjem til Norge. I dag stod vi opp i 8-tiden for å rekke litt frokost før vi skulle på flyplassen. Har fått helt dilla på gresk yoghurt, så det kommer jeg nok til å fortsette og spise når jeg kommer hjem. Rundt 10 var vi på flyplassen. Vi rakk såvidt å gå inn døren før Victoria og jeg så en Victoria’s secret butikk, og løp rimelig fort fra resten av gjengen. 

Vi hadde veldig flaks for dette var en stor VS butikk med stort utvalg. I tillegg feiret de 2 års jubileum på åpningen av denne eksakte butikken, så i dag var det 50% på mange varer. Så jeg gikk ganske bananas og kjøpte inn masse ting! *Materialistisk lykke*. Var helt i hundre når jeg var ferdig med å shoppe! Lager innlegg med alle tingene når jeg kommer hjem, så dere kan se! 

Victoria shoppet også ganske mye! Det ble 4 poser med ting på oss. Tihi!

Nå er det ca en time til vi lander, og gud som jeg gleder meg. Etter 5 uker på reise gleder jeg meg så sykt til å komme inn i gode gamle hverdagsvaner. Har hørt det er litt dårlig vær hjemme i Norge. Skikkelig typisk eller hva? 

22 kommentarer

Siste innlegg