Yummy for my tummy

(forhåndsskrevet innlegg)

Nå sitter vi forhåpentligvis på båten på vei til Athen. Kjenner jeg meg selv rett, så ligger jeg rett ut i en stol og har allerede sovnet. Hehe! I går var vi på Ciao Bella og spiste middag. Kan virkelig anbefale den restauranten hvis dere er i Ios. Har vært der 5 ganger nå, og maten er alltid like god! Etter middagen gikk vi innom en liten sjappe som solgte crepè og frozen yoghurt. Jeg spurte om de kunne lagde en crepè med jordbær og frozen yoghurt til meg.

Etter å ha klødd seg i hodet 5-6 ganger og spurt veldig godt om hva jeg mente, sa sjefen til slutt ja til å lage det. Var visst ikke så vanlig å kjøpe det tydeligvis! Hehe. Men godt var det virkelig! Selv om yoghurten smeltet litt vel fort, og jeg burde kanskje hatt den ved siden av. Var det sykt godt! Er dere noen sted som de lager det, burde dere definitivt prøve det ut. Nam nam!

4 kommentarer

Siste innlegg