En ny start!

God morgen♥

Nå er jeg nettopp ferdig med å pakke koffertene mine, og er klar for avreise. Det gikk veldig mye raskere å pakke enn jeg hadde trodd! Hadde dusjet og fikset meg, og pakket to store kofferter på 45 minutter. Så nå kan frøken effektiv slappe av i noen timer med frokost på hotellet, før vi skal ned til båten. I dag drar vi tilbake til Athen. Tror vi er i Athen i 20 tiden, så kommer nok bare til å spise litt middag før vi legger oss. I morgen går flyet allerede 12. Så da må vi være klare og opplagte! 

Det er helt rart at reisen er over allerede. Føles ut som jeg kom hit bare for noen få dager siden. Jeg har blitt kjent med så mange fantastiske mennesker, gjort mye morsomt og opplevd en annerledes kultur enn hva vi har i Norge. Jeg føler meg rikere som menneske etter å ha reist så mye som jeg har gjort i år. 4 turer på 5 måneder gjør noe med et menneske. Det får en til å sette stor pris på de små tingene man har hjemme. Husk: Borte bra, men hjemme best!

Jeg har hatt mye hjemlengsel mens jeg har vært i Portugal og Ios. Mest fordi jeg har savnet Roger noe hinsides mye. Men også fordi man er på reise så lenge, at man nesten glemmer hvordan hverdagen er. Men det er deilig å komme litt unna alt, se ting litt fra avstand, og endelig kunne sette seg noen mål fremover. Jeg har satt meg ganske mange mål for tiden fremover.

Noen av målene er å bli mye sunnere og spise renere. Nå er det slutt på godteri og junkfood! Har tenkt til å lære meg og lage masse sunn mat. Så hvis dere vet om noen flinke og sunne matblogger, så skrik ut! Jeg har også satt meg som mål å trene styrke, yoga og løping hver uke. 

Å bli flinkere med pengeforbruket skal jeg også bli. Sløser bort altfor mye penger på ting jeg ikke trenger, og da er det bedre å spare pengene til noe skikkelig bra! Og sist men ikke minst; bli flinkere med bloggen. Planlegge bedre og alltid ha et par innlegg på lur i tilfelle noe skulle skje. Så dere alltid har noe nytt å lese! 

Føler det er nesten som nyttår når man kommer hjem fra over en måned i syden. Da kan man nullstille ting, og starte på nytt. Gleder meg skikkelig til å komme hjem og begynne på en mer sunn og god livsstil! 

16 kommentarer

Siste innlegg