En nydelig dag på stranden!

Nå har vi nettopp kommet opp fra stranden etter noen herlige timer i solen. Blir helt sjokkert over hvor fort vi blir brune her. Har fått helt sinnsyk skille nå, så gleder meg til å se hvor brun jeg blir etter en uke her. Noen som har tips til hvordan man kan beholde brunfargen når man kommer hjem igjen til Norge? Vil ikke bli blek igjen!

I dag spiste vi frokost på La Cantina Del Mar. Der har de en helt utrolig god smoothie. Vi drakk en som het “Sweet summer brekkie”. Den inneholdt blåbær, jordbær, banan, yoghurt, fersken og eple. Dere kan tenke dere at smoothie elskeren meg likte det!? Dit skal vi flere ganger, for å si det sånn. Smoothien var skikkelig mektig, og mettet lenge etterpå. Så det var virkelig et stort pluss! 

Se den nydelige stranden! Og veldig tom for mennesker. Jippi!

Måtte være litt barnslige og gå til innkjøp av bademadrass. Jeg har selvfølgelig rosa bademadrass og rosa strandveske *liker-bare-ting-hvis-de-er-rosa*. Hehe! Det var veldig deilig å sole seg på bademadrassene ute i vannet. Da fikk man masse sol, uten å bli overopphetet. Helt perfekt!

Breezer og frozen yoghurt breakie!

Litt lesestoff mens man soler seg må man ha!

Nå er vi helt utslitte etter all solingen. Så vi skal ta oss en liten powernap, før vi drar ut og spiser middag. Har ikke festet noe enda mens vi har vært her. Så kanskje vi tar en tur ut i kveld! Liker å ta det litt med ro også, så vi får se hva vi ender opp meg. Hvordan er det hjemme i Norge nå? Er været like fint fortsatt? 🙂

22 kommentarer

Siste innlegg