Silkemyke legger i sommer

Hei dere! I dag vil jeg tipse dere om hvordan dere kan få silkemyke og glatte legger i sommer. På sommeren er det et stor must for meg å ha helt glatte legger hele tiden. Da blir det til at jeg ofte til at jeg barberer leggene minst hver 2. dag. Men med vanlige barberhøvler blir leggene mine ofte veldig tørre. 

Men det slipper jeg når jeg bruker Intuition Naturals barberhøvel. Den er verdens første alt i ett system. Her får man hudpleie og barbering i ett. Barberbladet er omgitt av en hudpleieenhet som skummer når det kommer i kontakt med vann. Så man slipper å bruke barberskum osv. Hudpleieenheten inneholder 100 prosent Aloe Vera og E-Vitamin. Som hindrer uttørking og etterlater huden glatt og silkemyk. 

Håndtaket er veldig deilig å holde i, og på grunn av hudpleieenheten kjennes det ikke ut som man barberer leggene. Den første gangen jeg prøvde høvelen trodde jeg ikke den barberte, siden det var så mykt og godt. Men det gjorde den, for leggene mine var helt glatte etterpå! 

Når man skal barbere leggene er det viktig at man gjør det rett før man skal gå ut av dusjen. Da er hårene på leggene myke og klare for barbering. Da trenger du ikke bruke like mye kraft på barberhøvelen, og barberingen går lett som en lek! PS: Aldri barber tørr hud. Det vil bare gjøre huden sår og enda tørrere. 

Når jeg barberer leggene mine pleier jeg alltid å barbere mot hårenes retning. Da får jeg tettest mulig resultat. Jeg eksfolierer også hele kroppen min jevnlig, så det ikke blir inngrodde hår på leggene fra barberingen. 

Kan absolutt anbefale denne barberhøvelen til alle dere jenter der ute som vil være freshe på leggene i sommer. Nå kan du få en gratis prøvepakke med en høvel og to ekstra barberblader. Det eneste du betaler for er frakten på 39,- kr. Gå inn HER for å bestille prøvepakken i dag! (Man forplikter seg ikke til noe når man bestiller prøvepakken). 

annonse

29 kommentarer

Siste innlegg