Siden sist @stinablogg

God morgen ♥ Nå er jeg nettopp ferdig med å sminke meg og fikse håret mitt. I dag skal jeg sette på refill av vipper og fikse litt på neglene. 2 uker i Portugal har virkelig slitt på begge deler. Så blir deilig å få freshet litt opp! Etter jeg har vært på salongen må jeg innom postkontoret en liten tur. Hadde 4 pakkelapper ventende hjemme på meg da jeg kom hjem på lørdag. Så nå er jeg spent på hva som kommer! Er nesten litt som julaften, for jeg husker aldri hva det er i pakkene. Da blir det alltid en liten overraskelse! 

En liten oppsummering fra instagram kontoen min den siste tiden. Heter stinablogg der, så det er bare å følge meg! ♥


1. Stranden i Ericeira. Den er så vakker!  //  2.Surfebrettet mitt!  //  3. Soling på campen!  //  4. Ute og tar en øl med resten av gjengen fra campen  //  5. På stranden og koser meg  //  6. Soling på badekanten  //  7. Hippiebil i Ericeira!  //  8. Veldig glad i Strawberry daquiry!  //  9. Shopping i Lisboa


10. Vorsing på campen!  //  11. Soling og palmer  //  12. Endelig fått litt bikiniskille!  //  13. Spiser verdens beste sushi!  //  14. Mmm, frozen yoghurt med masse bær!  //  15. Handle litt på det lokale markedet i Ericeira  //  14. Fineste nøkkelringen. Den ble med hjem!  //  15. På vingård


16. Vingård ♥  //  17. Endelig trent litt intervaller på stranda  //  18. Kveldens antrekk  //  19. Fineste himmelen som jeg bare måtte ta bilde forran!  //  20. Coffee brekkie på vei hjem fra Gardermoen  //  21. Endelig farget håret mørkt. Love it!

8 kommentarer
    1. Stina,du er bare umotståelig vakker og sexy spesielt i bikini eller litt korte dongerijeans og luftige sommertopper,som fremhver kroppen din så helt vannvittig! Du hører det nok hele tiden,men tenkte at en ekstra runde med komplimenter ikke skader. Til å være så “lita og nett” så har du lår og legger som er helt vannvittig nydelig å hvile øynene på,da spesielt leggene viser at du har nok av styrke i dem,samtidig som de ikke blir overtrent (ala fitness,bodybuilding),men at de har sitt naturlige og feminine look.
      Resten av kroppen din er jo et tempel også,og det er faktisk betryggende for meg å se ei naturlig jente med en naturlig kropp,som faktisk er så trygg på seg selv at hun tør å vise seg frem offentlig. Det er en uting med knapt kjønnsmodne jenter i dag som opererer seg til det ugjenkjennelige (lar det gå sport i det,istedefor å tenke seg om 100 ganger),og som via blogger gjerne skaper et skrekk eksempel på deres yngste,kvinnelige lesere,som igjen tror at det er sånn alle jenter må gjøre i dag så fort de er 18år..
      Derfor lar jeg meg kraftig beundre av hvor vakker og sexy du er Stina! :o) <3
      Du skulle vært min *sukk* 😀 (Vet at det ville vært like sannsynlig som at Elvis trappet opp levende i dag,så ta det helt med ro,ikke noe sjekke replikk)
      Bare en lidenskapelig fotospire jeg som digger deg fra topp til tå,og kunne tatt uendelig med fotoserier med deg ;D
      Ikke la humøret ditt knekke av usaklig drittpreik eller jantelovs ryttere Stina,du er nemlig ei aldri så lita "gudinne" på 2 bein. ;o)
      Ikke trenger du å stashe deg opp så mye heller for å se bra ut,det har du naturlig fra fødsel av.
      Min til nå favoritt fotoserie med deg (bortsett fra alle de smashing bikini,lette sommerklær bildene som fremhever kroppen din) er et av deg med nydelige hvite hotpants og en litt luftig hvit topp som ble tatt i noe slags "falleferdig hus". Skulle nesten ønske det var jeg som tok dem 😀
      Sommerklemmer fra Andypandy :o)

    2. Og snillere med deg kan jeg bli darling! 😎 *ler*
      Neida,det er helt klart bare hyggelig,og spesielt når jeg ser hvor mye det betyr for deg akkurat i dag. 😀
      Er en av mine stygge uvaner det å være snill,så tusen takk tilbake! :o))) Er bare å komme tassende om du trenger oppmuntring,jeg biter ikke. Neida,bare ren ønsketenkning og dagdrømmende fleip ;o) Stina fortjener å være glad hver eneste dag,om jeg kan bidra er jo det toppers! 😀 *stjeler en klem*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg