Idiotiske bussjafører!

God morgen fra vakre Norge. Hjem kjære hjem! ♥

Det er når man kommer hjem etter en lang reise at man forstår hvor godt man har det hjemme. I dag skinner solen, gresset er grønt og det er blomster overalt. Norge er så vakkert! Og så utrolig varmt! Når vi gikk av flyet i går kjentes det ut som vi kom til syden. Varmen slo mot oss, og da var det rett av med hettegenserne. Reisingen i går kjentes ut som den virkelig aldri skulle ta slutt. Vi stod opp 06:30 og ble hentet med buss på campen 07:45. Så var det en liten time inn til flyplassen med buss, etterfulgt av 4 timer på fly.

Heldigvis hadde vi verdens skjønneste og søte flyvert. Han var så snill og god! Enda mer flaks var det at flyet hadde noen ledige seter, så Victoria og jeg kapret en treseter som vi la oss godt ned på og sov som to barn. Det er så deilig å være liten, for da får man plass overalt!

Når vi landet på Gardermoen ble det en liten tur innom taxfree’en før vi stakk på Starbucks. Fikk kjøpt med en ny smoothie beger *lykke*. Dere kommer nok til å se det masse fremover! Jeg kom hjem til Roger først i 19 tiden i går, og da var jeg helt utkjørt. Var såvidt jeg klarte å stå på beina. Kjente jeg var på gråten fordi jeg var så sliten! I tillegg hadde jeg verdens verste busssjafør fra NSB som nektet meg å ha med håndbagasjen min inn på bussen. Er livredd for at noen skal stjele den, siden jeg har: pc, kamera, ekstra linse til kamera, lommebok, pass, ekstra mobil, og mye mer oppi den.

Bussene står jo alltid med lukene oppe i hundre år før de kjører videre. Og da kan jo hvem som helst bare gå å stjele en liten koffert. Skjønner meg ikke på sånne sjafører. Han virket helt tilbakestående, det eneste han klarte å si var “liten bagasje i bagasjerommet”. Og når noen er så vanskelig med en stk. sliten Stina da blir det litt krangel! Heldigvis ble ikke tingene mine stjelt. Men tenk om de hadde blitt det! Da vet jeg ikke hva jeg skulle gjort! 

Men men, nok reisesnakk. I dag er Roger på jobb på dagen, så da rekker jeg å farge håret mitt. Gleder meg så sykt til å få helt mørkt hår igjen! Har sittet å sett på så altfor mange instagram bilder av mitt eget hår for fire uker tilbake, og gud som jeg savner det! Regner med jeg setter på håret i morgen. Så da får dere se resultatet! 

10 kommentarer
    1. Huff, hva er det egentlig med bussjåfører? Er virkelig et fåtall med hyggelige og service innstilte bussjåfører her i landet. Håper du hadde en fin tur, og sitter igjen med gode minner 🙂

    2. Off hater busssjofører sjølv, veit vere om ein
      Som er hyggelig og han er pedo( Noke som eg synes er utrolig ekkelt!)

    3. Herrefred, skjønner serr ikke hva det med busssjåfører om dagen… !! har du ikke lov med liten bagasje, har jo ikke skoleelever lov med skolesekk på bussen da ..

    4. Å ta med seg bagasjen om bord på bussen er jo en dårlig idé. Den står i veien for de andre passasjerene og tar opp unødvendig mye plass. Du kan faktisk ikke forvente at andre skal strekke seg for at akkurat du skal få med deg dine verdisaker om bord på bussen.

    5. Uff, ja jeg skjønner meg virkelig ikke på busssjåfører altså! Er sjeldent de er vennlige og glade! Skjønner ikke hvordan så mange gretne mennesker kan få den jobben. :S

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg