Antrekk fra sommer ’13

(forhåndsskrevet innlegg)

Dersom alt har gått etter planen sitter jeg flere tusen meter over havet når dette innlegget blir publisert. Fant et innlegg på Marthe Borge sin blogg i går, der hun viste antrekk fra forrige sommer. Ble litt inspirert til å gå igjennom mine antrekk fra ifjor sommer. Ser virkelig at kameraferdighetene mine har forbedret seg. På sommeren er det jo en fryd å ta bilder, og fotograferingen går som regel som en lek. Men det er fortsatt veldig vanskelig å få det perfekte lyset, og skape det riktig øyeblikket. Hvis dere skjønner hva jeg mener?

Gleder meg til å komme hjem til vakre Norge og ta masse fine antrekksbilder til dere. Den kommende uken blir ekstremt hektisk, men jeg skal få skvist inn noen bilder fordet! Reiser til Ios allerede neste søndag, og jeg har masse morsomme ting jeg må få fikset før det. Skal blant annet farge håret mitt mørkebrunt igjen. Ombre’en min har blitt helt stygg og misfarget av sydensolen. Så da kjører jeg helt brunt hår igjen. Gleder meg til det blir helt brunt igjen! Ah, det skal bli så deilig! Har følt meg skikkelig stygg på håret de siste dagene. Og gud så vanskelig det er å matche klær med ombre farget hår. Her snakker vi kun svart og hvit som passer. Så på søndag starter fargingen, og jeg gleder meg som et lite barn! 

Håper dere har en fin lørdag, så blogges vi snart igjen fra Norge ♥

19 kommentarer

Siste innlegg