Et sykt mareritt!

God morgen ♥

Håper dere har sovet godt. For det har virkelig ikke jeg! I går la vi oss nokså tidlig, så vi kunne få en god natts søvn. Men i 4 tiden våknet jeg først en gang av meg selv. Etter å ha prøvd å sove i 1,5 time sovnet jeg endelig i 20 minutter og hadde det verste marerittet noensinne. Jeg drømte at jeg gikk ute på Fjell i Drammen også kom det en ekkel gammel mann etter meg som skulle ta meg. Heldigvis fikk jeg tak i en stor gren som jeg slo til han med, og fikk trykt ned i halsen hans. Men han ville ikke gi seg og sto bare å smilte sånn ekkelt.

 

Når jeg våknet var heldigvis Victoria våken så hun fikk trøstet meg litt. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg var livredd når jeg våknet. Jeg turte ikke lukke øynene på et par timer, for da kom bare replay av den ekle mannen i hodet mitt. Gikk og kjente at døren var låst sikkert 5 ganger før jeg til slutt klarte å sovne. Uff, ikke en god start på dagen! 

Men over til noe helt annet. I går var vi ute i byen og spiste middag (viser dere bilder fra det senere). Men rakk faktisk å ta litt antrekksbilder før vi stakk ut. 

H&M: Topp   /   Sheinside: Jakke   /   CMYK: Klokke   /   Ukjent: Bukse og kjede   /   Jeffrey Campbell: Sko 

19 kommentarer
    1. Fine gode deg <3 Får vondt av slike mareritt som det der. Jeg også hadde tidenes ekleste mareritt i natt. Må bare dele det, haha! Drømte at jeg var på hyttetur med flere venninner og bloggere, så skulle vi på Rihanna konsert, men vi kom oss ikke så langt for det kom en stor flodbølge som ødelagte alle hus og det som var. Vannet hadde ikke kommet opp til hytten, men alle fire hundene som vi hadde med oss hadde stukket av. Jeg var jo livredd for Canelo som var en av de hundene. Lette etter han og gråt. Til slutt når han kom til rette klarte han ikke å gå på ene foten sin. Stakkars lille vennen <3 Han hadde et stort kutt i beinet, som noen hadde stiftet fast. Så stod det skrevet inn med sprittusj på magen hans "pass bedre på hunden din"... Ååå, jeg får så vondt av det. Heldigvis var det bare et mareritt og det var så godt å kose med Canelo når jeg våknet 🙂

    2. Okei…..jeg må bare starte å si at du har en helt fantastisk fin blogg elsker den! 😀 <3 Og det du skriver om er bare sykt bra og nyttig, skjønner søren meg ikke hvorfor du ikke er lenger opp på topplista....du er en sykt bra blogger! 😀
      Men, det er noe som irriterer meg litt...det nye håret ditt! 🙂 Det er fint med ombre og alt det der...og det blir syyyykt fint når du har krøller....
      men når det er rett?...hmm...det ser liksom rett utt..som at det ikke går gradvis, fargen altså...det blir liksom...først svar, brunt blondt....det skal liksom ga svart lysere, brunere, osv....Det ser liksom så uproft ut...
      Men det er sykt fint uansett! 😀 Og du kler kort hår og! og lang hår og da men! 😀 <3 Du er pen uansett!!:D
      Kos deg masse videre i dag:D O

    3. Sarah: Er faktisk helt enig med deg! Det har blitt mye verre etter det har blitt bleket av solen også. Har faktisk tenkt til å farge det når jeg kommer hjem. Morsomt å ha prøvd ut ombre. Men ikke helt min greie. Og sykt vanskelig å matche det med klær :O

    4. Huffda, høres ikke bra ut.. Er ikke kjekt med mareritt, men vi får håpe du får sove godt i natt da! Utrolig fine og sommerlige bilder og antrekk 🙂

    5. Sykt fin topp! Blir alltid inspirert når jeg stikker innom bloggen din. Du er så herlig! Btw, når kommer du hjem til Norge igjen?

    6. Hahahaha på fjell faktisk!! Dårlig minner på fjell eller? Det er ikke så ille som folk skal ha det til altså

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg