“Hvorfor surfer du ikke?”

I dag ble det ikke noe surfing på oss. *sjokk*. Fikk spørsmål av en leser i stad som lurte på hvorfor jeg ikke surfer mens jeg er her nede, siden det er grunnen til at vi dro hit. Jeg har faktisk surfet et par ganger allerede. Men vannet er iskaldt og det blåser ekstremt mye her. Så det er ikke akkurat veldig koselig å være ute i vannet. Er ganske sikker på at det er varmere å bade i Norge enn her. Så langt har jeg ikke sett en eneste person bade her. Så det sier vel sitt! 

Men vi prøver å gjøre det beste ut av turen fordet. Selv om det ikke akkurat er så altfor mye å finne på her. Kjenner jeg savner Roger noe helt sinnsykt nå. Teller ned dagene til jeg skal hjem til han igjen ♥ I dag tok vi en tur inn til byen og spiste lunsj, og handlet i jalla-sjapper. Fant masse forskjellig jalla sminke og neglelakker der. Prøvde faktisk den ene Victoria kjøpte for noen dager siden, og til å koste 1 euro var kvaliteten veldig bra! 

Var innom Pedra Dura som lå i sentrum av byen. Maten her har vært veldig varierende i smaken. Så vi var vedig spente når vi bestilte. Men maten var faktisk utrolig god! Jeg spiste spaghetti med scampi og bacon. Nam nam!

Litt handling på den lokale matbutikken må til. Ble masse godsaker som vi skal på rommet!

12 kommentarer

Siste innlegg