In my pink bikini

Hei hei dere! 

I dag har jeg tatt det helt med ro på campen. De andre gikk ut for å surfe i 9:30 tiden. Så da benyttet jeg anledningen til å gjøre litt “behind-the-scenes” bloggjobbing. Det er så morsomt å se hvor fort mail innboksen fyller seg opp. Og siden jeg skal være 2 uker på ferie i Portugal, og 12 dager i Ios kan jeg ikke ta helt ferie. Da tror jeg bloggen hadde blitt veldig kjedelig for dere! 


Noen snapshots fra gårsdagens solings ved bassengkanten. Det var så deilig!

Nå skal snart Victoria og jeg ned til byen og spise middag. Siden vi har fri fra surfe leksjonene i morgen skal alle ut og feste i kveld. Så da regner jeg med at Victoria og jeg henger oss på gjengen nede i byen etter at vi har spist middag. Gru-gleder meg til fylla i dag. Kjenner på kroppen at det ikke kommer til å bli så mye alkohol. Men litt må det jo bli! Når vi var ute for et par dager siden ville jeg ta kvelden allerede 21:30. Hehe, har blitt en skikkelig partypooper! Men i dag skal jeg holde ut lengre da! 

18 kommentarer

Siste innlegg