Endelig fremme i Portugal

God morgen ♥

Nå har vi nettopp spist fellesfrokost her på campen. Vi skal ut og surfe om bare en liten halvtime, så jeg må være kjapp med å oppdatere dere! I dag skal vi ha første leksjon, og da får vi surfebrett og våtdrakt. Da vi kom i går gikk Victoria og jeg en tur ned på stranda. Den var helt sykt fin! Hvit sandstrand og nydelige bølger. Det blåser helt sykt her, så det kjennes ganske kaldt ut. Men solen er sterk, så det skal nok gå bra! Kjenner jeg gruer meg litt til å surfe, siden vannet er iskaldt.  Men har snakket med de andre her på campen, og de sier at surfedrakten varmer godt. Så da får jeg håpe på det!

Fikk ikke oppdatert dere i går, for når vi var ferdige med å se rundt i byen var vi helt utslitte. Jeg har jo selvfølgelig fått feber *heldiggrisen*. Så blir interessant å se hvor mye surfing jeg klarer i dag. Men får i alle fall bli med også tar jeg det derfra! Har heldigvis blitt litt bedre i dag, enn hva jeg var i går. Så her er det håp!

29 kommentarer

Siste innlegg