Babyshower

Hei dere!

I dag har jeg vært på babyshower for min kjære søster Madeleine. Hun er allerede 34 uker på vei, så nå var det på høy tid å arrangere en babyshower for henne. Hennes søte venninne Linn Helen hadde arrangert hele babyshoweren, og vært så flink og lagd cupcakes. Som forresten var sykt gode! Lov å unne seg litt søtsaker iblant! 🙂 Vi hadde quiz der vi svarte på spørsmål om føding og babyer. Jeg hadde ikke så veldig peiling på de temaene for å si det sånn! Hehe. 

Etter quizen skulle vi gjette med målebånd hvor stor Madeleine var rundt magen. Det var ikke så lett for å si det sånn! Da jeg tippet 3 ganger så stor som meg (bokstavelig talt) stemte ikke det helt.. Var over en halvmeter for mye! Til slutt gjettet vi på når babyen blir født, hvor mye den kommer til å veie, lengden og kjønnet. Jeg tippet på at den blir født 26. juni, siden det er dagen jeg kommer hjem fra Ios. Ingen baby som skal komme uten at jeg er hjemme. Hehe! Gjettet også på at den kom til å veie 3,4 kg og være 48 cm lang, og være en jente. Så nå blir det spennende å se hva som kommer! 

Gaven fra meg. Søt liten dress og body (måtte ta ensfarget siden vi ikke vet kjønnet enda). Og selvfølgelig en liten prins- eller prinsessekrone til å ramme inn bilde av den lille! 

Noen av dere som har vært på babyshower før?

17 kommentarer

Siste innlegg