Vippe- og neglefin!

God morgen ♥

I går var jeg i Drammen og fikk fikset litt på vippene og neglene mine. Må jo være helt fresh når jeg skal til Portugal på lørdag. Har satt på vippe extensions og negler på A Good Feeling salongen i Drammen ganske lenge nå, og jeg er utrolig fornøyd med de. 

I går satte Vibeke fra A Good Feeling på vippe extensions på meg. Vanligvis bruker hun 12mm og 10 mm på vippene mine. Men siden jeg skal ut og surfe i 2 uker blir det litt for lange vipper. Så i går brukte hun 10 mm og 8 mm. Syns det ble veldig fint med litt kortere vipper. Det ble et helt annerledes uttrykk, men det var veldig fint! 

Cecilie på A Good Feeling fikset neglene mine. Er de ikke fine? Jeg syns de er så utrolig nydelige! De ble litt kortere denne gangen pga. jeg skal surfe. Ikke veldig gøy å ha kjempe lange negler når man skal holde på med ekstremsport. Men fin på neglene må man fortsatt være! Hvis du ønsker å bestille time for å fikse negler eller vipper på A Good Feeling kan du bestille time ved å ringe: 32 22 10 21. De har også mange andre behandlinger på A Good Feeling, så jeg anbefaler dere å sjekke ut hjemmesiden dems på www.agoodfeeling.no.

Etter at jeg hadde vært og fikset vippene og neglene min møtte jeg Victoria og spiste litt lunsj på Z bar & cafè. Har faktisk aldri spist der før, men de hadde veldig god mat! Da jeg kom hjem var jeg så sliten og hodet verket herfra til månen. Så orket dessverre ikke å blogge i går. Hadde så utrolig lyst til å oppdatere dere, men noen dager må man lytte til kroppen sin. Heldigvis har jeg en snill kjæreste som ga meg en lang massasje, så fikk heldigvis ordnet det verste av hodepinen. Takk gud for snille kjærester! 

19 kommentarer

Siste innlegg