Shoppe stopp?

Hei dere! ♥

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter en liten lunsj med min søster Madeleine. I dag var vi på Jordbærpikene på Gulskogen senteret. Syns de har så utrolig god Bruschetta der. Hvis dere bor i nærheten burde dere virkelig prøve den ut! Når vi er inne på temaet burde dere også prøve ut sjokoladekaken de har. Søsteren min kjøpte den, så jeg smakte på en bit, og den var helt fantastisk! 

Etter vi hadde lunsjet ble det litt shopping. Har egentlig lovt meg selv å ikke shoppe så mye før jeg reiser til Portugal og Ios. Siden jeg kommer til å shoppe masse der nede! Meeen, dere kjenner jo  meg. Jeg klarte selvfølgelig ikke holde meg! Så ble noen småting. Blant annet sånne små begere, man kan lage sin egen is på pinne i. Tenkte å prøve og lage en god smoothie is. Det tror jeg kan bli godt i solen, og er perfekt alternativ til vanlig is, som altfor ofte er veldig usunn. 

14 kommentarer

Siste innlegg