Ukens spørsmål #41

♥ Hvordan klarer du å være så tynn? Kjempe pent! Kan jeg spørre om hva du spiser på en dag og hvor aktiv du er, helt ærlig, samme om det er usunt du spiser.
– Takk takk 🙂 Hele livet mitt har jeg alltid vært slank. Jeg kommer fra en familie som generelt spiser ganske så sunt. I tillegg pleier jeg å trene ganske så mye, og holder meg aktiv i det daglige livet. Selv om jeg har høy forbrenning er jeg flink til å passe på at jeg ikke spiser ekstremt mye kalorier.

 

♥ Har du noen planer for neste år? 
– Planene mine for neste år er å fortsette og jobbe med bloggen. Er fortsatt ikke sikker hva jeg skal studere videre, og bloggen er den jeg ønsker å jobbe med nå. Ser ikke noe galt med at man ikke starter studeringen med en gang. Virker som samfunnet i dag tvinger folk videre på skolebenken. Men jeg syns det er veldig vanskelig å kunne vite hva man skal jobbe med resten av livet i en alder av 21 år.
 

♥ Hva koster det blå skjørtet egentlig? Har siklet på det lenge men aldri turt å sjekke prisen, hehe. 
– Husker ikke prisen helt nøyaktig. Men tror det kostet 149,- kr. Ikke så veldig dyrt 🙂

♥ Bruker du linser, eller det din ekte øyenfarge? De er så sykt nydelige!
– Nei, jeg bruker ikke linser. Når jeg tar bilder pleier jeg oftest å ta bildene forran et vindu, og da krymper pupillene og øyenfargen syns bedre. Så kan hende det er grunnen til at det ser ut som jeg har linser noen ganger. Brukte linser for kjempe lenge siden, men det var brune linser bare.

 
♥ Hvordan er den naturlig fargen på håret ditt? Kan du vise gammelt bilde av det?
– Min naturlige farge er lysebrun. Har farget håret mitt i mange år, men dette bildet er nærmest min hårfarge.

 

♥  Du sa på en video at du ikke hadde lyst på barn, måtte i alle fall bli når du hadde blitt ferdig utdannet. Har du forandret mening nå?
– Har nok lyst på barn, siden det er så koselig med familie, spesielt når man blir eldre. Jeg tenker at den dagen jeg bikker 40 år kommer jeg nok til å savne det å ha barn dersom jeg ikke får det. Men har lyst til å vente med barn til jeg er i slutten av 20-årene. Også er det veldig viktig for meg at jeg er i et stabilt og langvarig forhold, og helst gift. Føler det er så ekstremt mange unge jenter i dag som får barn med 4 forskjellige menn og ender opp som alenemødre. Hvorfor haster det så mye å få barn at dere ikke klarer å vente til dere vet godt om forholdet dere er i kommer til å holde?  

 

♥ Hvilke blogger leser du?
– Jeg leser mange forskjellige. Blant annet: Fotballfrue, Sophie Elise, June Holm (Hun er en venninne som er en utrolig flink blogger. Anbefaler dere å sjekke ut bloggen hennes!) og Kristina Andersen
  

♥ Hvor mye koster shortsen fra Runwaydreamz? Hvilken størrelse har du i den? Og hvordan er det i størrelsen?
– Den koster 1400,- kr. Jeg fikk et gavekort av Miinto på 2000,- kr så derfor kjøpte jeg shortsen. Syns den er veldig dyr, så hadde nok ikke kjøpt den hvis jeg skulle betalt den selv. Jeg har den i størrelse XS. Syns de er ganske store i størrelsen, så skulle egentlig hatt XXS. Men det hadde de dessverre ikke. Så vil anbefale dere å kjøpe en størrelse mindre enn det dere vanligvis kjøper.

♥ Hvilket språk valgte du på ungdomsskolen eller hvilket språk anbefaler du?
– På skolen våres kunne vi velge mellom fransk, tysk og engelsk. Jeg valgte først fransk, og hadde det i et halvt år. Men syntes det var forferdelig vanskelig å lære. Så jeg byttet til engelsk. Er veldig glad for at jeg byttet til engelsk, for nå kan jeg snakke og skrive engelsk helt flytende. Nesten som mitt eget morsmål. Skulle ønsker de hadde hatt spansk på skolen da jeg gikk der. Er veldig mange i verden som snakker spansk, og det er et språk jeg ønsker å lære meg. Hvem vet, kanskje jeg skal lære det på egenhånd?


♥ Hvor et toppen fra?

– Den er fra Cubus. Er ikke så altfor lenge siden jeg kjøpte den, så de har den kanskje i butikkene enda!

 

♥ Setter du på tape extensionet selv?
– Nei det klarer man ikke selv. Siden man må være ganske nøye, og man klarer ikke se så godt selv. Men man trenger bare å få  en venninne til å gjøre det for seg. Søsteren min har satt på håret for meg noen ganger, og hun har ikke utdannelse som frisør. Men hun setter det på utrolig bra! 

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål?

15 kommentarer
    1. Ja! Først må jeg si at du er skikkelig flink blogger! Digger deg!<3
      -Er du noen ganger i Asker? jeg vil møte deeg! 😀
      -Er det en svak farge på primer-foundationen din fra bareminerals?
      -Har du noen få tips til første "date" ?

    2. Hva slags jobber har du hatt?
      bruker du vippe exstensions?
      Vet du om en bra Foundation for oily skin? (flytende)

    3. Venninna mi har den toppen fra Cubus, og jeg vurderer å kjøpe lik… er så nydelig! Syns forresten du er nydelig med din naturlige hårfarge! Kledde deg 🙂

    4. Hei Stina 🙂
      Kan du være så snill å anbefale en side hvor de selger keratin extentions med bra kvalitet?
      Har så lyst på fint hår, men bruker alltid å bestille hår med dårlig kvalitet.
      Du har nydelig hår!

    5. elsker bloggen og svarene dine!
      1.Hvor er rose dynetrekket ditt fra?
      2. har du tips til å bli mer naturlig brun?
      3. romvideo?
      4. hvordan steller du håret ditt?
      5.hvordan ser treningsplanen din ut?
      6.Hva er ditt beste tips til å bli tynnere?! 🙂
      7. hvilke markeklær liker du best?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg