Ukens spørsmål #40

Er det slutt mellom deg og Roger?
– Skjønner ikke hvorfor så mange av dere har spurt om det i det siste. Vi er fortsatt sammen, og har det helt fantastisk med hverandre.  Vet han ikke er like mye på bloggen om dagen, men det er fordi vi er mest hjemme hos han og slapper av og koser oss. Så da blir det litt kjedelig å blogge om at vi har sett på Game of thrones og slappet av 🙂

 

Kjempe fine 🙂 Hvilke innstillinger brukte du på kameraet?
– Tusen takk 🙂 Blenderen stod på 1,4. Prøver alltid å ha den på lavest mulig tall. ISO var på 200, og lukkertiden varierte mellom bildene.  

Skal du på Bergenfest 14 juni? Når Lana Del Rey skal ha konsert?
– Dessverre så skal jeg ikke det. Den dagen drar jeg til Ios med Life is a Beach Party. 

 

Hva spiser du i løpet av en dag? Teller du kalorier? Tenker på med tanke på om du skal bygge muskler, stramme opp, gå ned i vekt elns. 
– Jeg prøver å spise så sunt som mulig. Kostholdet mitt består av mye kjøtt, grønnsaker og frukt, kornprodukter, osv. Har selvfølgelig mer i kostholdet mitt men det var bare en kjapp oppsummering! Pleier ikke å telle kalorier. Men det hender at jeg har perioder som jeg gjør det for å bli bevisst på kalori inntaket mitt, da det hender at det noen ganger blir litt for lavt. Men for tiden er jeg veldig fornøyd med hvordan min egen kropp ser ut og er, så legger ikke noe vekt på å endre den. Men heller holde den stabil. 

 

Bruker du kun bareMinerals produkter på huden din?
– Jeg har skrevet et innlegg HER som du kan lese om min sminkerutine. Der står det alt om produktene jeg bruker.  

 

Liker du å møte fans som spør om autograf og om bilder på gata?
– Jeg syns det er helt fantastisk hyggelig når dere stopper med på gaten, og spør om bilde osv. Det er så koselig å bli litt kjent med dere! Dere er så snille og søte alle sammen. Og selvfølgelig sier jeg alltid ja til å ta bilder med dere 🙂 

 

Hvilken modell er Daniel Wellington klokken din?
– Jeg har Classic Sheffield, som du kan få tak i HER. Jeg elsker denne klokken fordi den er utrolig tidløs, og kan matches med det meste!

 

Har du noen tips til hvordan man kan holde seg unna søtsaker?
– Vanligvis når man ser på film og tv på kvelden er det lett at godteriskåla sniker seg opp i fanget. Og når man ser på film skal man jo kose seg med litt godt. Men godt betyr nødvendigvis ikke usunt. Man kan heller bytte ut sjokoladen og potetgullet med grønnsaker som: gulrot, brokkoli, stangselleri, agurk, osv og ha litt ekstra lett lettrømme ved siden av. Jeg blander alltid rømmen med holiday dipmix, og det blir utrolig godt! Man kan også lage seg et fruktfat med sine favorittfrukter og spise det mens man ser på film.

Så faktisk på “Hellstrøm rydder opp hjemme” at sukker er 7 ganger mer avhengighetsskapende enn heroin. Man får faktisk abstinenser hvis man er vant til å spise sukker, og kutter det brått ut. Derfor kan det være lurt å kutte godteriet litt etter litt, og til slutt kutte det helt ut. For et par måneder siden klarte jeg å kutte ut godteri 100% og da mistet jeg helt søtsuget. Men etter at jeg sprakk en gang, og spiste litt godteri, kom søtsuget rett tilbake. Sukker i store mengder er skadelig for kropp og sinn, og jeg er rimelig sikker på at det hadde blitt ulovlig hvis det hadde kommet på markedet den dag i dag. 

 

 

Hvor er toppen fra? Så kul!
– Den har jeg kjøpt på Cubus for lenge siden. Så tviler på at de har den lengre dessverre! Det er faktisk en body så den er veldig deilig å ha på!

 

Hvordan er buksene på WOW? Jeg er tynn og har veldig tynne legger, så sliter veldig når jeg skal kjøpe meg bukser. Finner ingen som passer meg slik som din sitter på deg her, har du tips til hvordan buksene på WOW kan passe meg?
– Når jeg kjøper bukser pleier jeg alltid å kjøpe bukser som har mye stretch. Da blir det mye mer tettsittende og de holder seg bedre. Når jeg skal kjøpe bukser på WOW kjøper jeg som regel i strl XS. Som er ganske smått, men det er det som passer meg. Vil også anbefale å kjøpe bukser som er litt små når man kjøper de, siden de fleste bukser blir litt større når man har brukt de noen ganger. 

 

Hvilket objekt bruker til å ta portrett- og antrekksbilder?
– Jeg bruker som regel alltid 50mm 1,4 objektivet mitt. Da stiller jeg inn blenderen på 1,4 sånn at bakgrunnen blir blurry, og bildene blir lyse og fine. Elsker det objektivet, og det er virkelig å anbefale!

 

Fikk en del spørsmål og håret mitt også. Men har allerede skrevet veldig mye om det i kategorien “Hair-Extensions“. Så vil anbefale dere å lese der 🙂

♥ Noe du lurer på til neste uke? 

15 kommentarer

Siste innlegg