Sliter du med kviser?

God helg ♥ Etter at jeg skrev på bloggen at jeg hadde fått mye mindre kviser, var det mange av dere som spurte hvilke hudprodukter jeg brukte. Disse produktene har jeg brukt i noen måneder, og jeg syns de fungerer veldig bra på min hud. Jeg har slitt med kviser helt siden jeg var 16-17 år, og det er ikke så gøy å ha masse kviser i ansiktet når man må ta bilder av seg selv til en blogg som blir lest av flere tusen hver dag. 

Hver morgen og kveld renser jeg ansiktet to ganger med Eau Thermale Cleanance gel. Grunnen til at jeg renser to ganger er for å vaske huden først, også renser jeg den ordentlig så det går i dybden. Jeg avslutter alltid med Eau Thermale Clean-Ac, for blemish-prone sensitive skin. Den regulerer talgproduksjonen og gir masse fuktighet. Perfekt for meg som har tørr og uren hud. Produktene kan kjøpes på apoteket.

Har du noen kvisetips?

20 kommentarer
    1. mitt kvisetips er å vaske sminkekostene gjevnlig! mye bakterier som samler seg opp der, og kan gi kviser 😉

    2. Så fine tips! Pleier vanligvis ikke å få kviser, men om de noen ganger skulle dukke opp så kan jeg ha bruk for de produktene:)

    3. Tro det eller ei, men om du tar er litt tykt lag med tannkrem på kvisa kan den bli borte! Det svir veldig i starten, men det funker veldig bra! Har slitt med å få kviser under nesa og tok på det 2-3 dager på rad og nå er det så godt som borte 🙂 Har det på i ca 1-2 timer. Det funker hvertfall på meg!

    4. Sliter ikke med kviser, men skal huske på det hvis jeg noen gang sliter med det 🙂 Akkurat nå har jeg bare 1 kvise, som snart er borte.

    5. gode tips du har.
      kan du lage video av mornng routine, makeuproutine,roomtour og fitnessroutine???d er flink)

    6. Akkurat nå har jeg 3 kviser, fordi jeg brukte foundation i går. Må kjøpe meg den dagkremen du viser!
      Mine tips er å vaske sminkekostene, vaske huden (generelt sørge for hygiene i fjeset), ikke bruke gammel sminke som er utgått på dato, og bruke bare minerals pudderfoundation. (som du allerede gjør)

    7. Jeg har prøvd det der, men det funka ikke for min hud. Sliter nok mye mer med kviser enn det du gjør da. Men i alle fall så anbefaler jeg på det sterkeste å prøve Sebamed rensesåpe i fast form. Det er som en supersåpe! F.eks. hvis jeg har en passe stor kvise jeg oppdager kvelden før jeg skal noe gøy eller viktig, bruker jeg den såpa i ansiktet kvelden før og neste morgen så er den ikke betent lengre og har nesten blitt borte. Helt vidunderlig. Og den forebygger nye dannelser av kviser.

    8. Hver kveld før du legger deg vask fjeset grundig og skyll gidt med varmt vann. Du kommer til kg se at porene åpner seg. Vask fjeset igjen med noe helt rent og rensene. Lukk porene så fort som mulig igjen med iskaldt vann eller isbiter. 4-5 ganger i uken. Dette gjør at huden din blir ren og du får ikke så mye talg og fet hud

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg