Video: 4 år som blogger. Alle øyeblikkene

I dag er det 4 år siden jeg la ut mitt første blogginnlegg. Den gangen hadde jeg null peiling på det å blogge, for ikke å snakke om det og ta bilder. Siden den gang har jeg vokst så utrolig som et menneske. Jeg har vært igjennom gode og dårlige perioder, og alle har blitt dokumentert på denne bloggen. I 2753 innlegg har dere fått følge livet mitt og mine interesser. Kanskje noen av dere har fulgt meg helt siden starten? Hvis ikke kan du se videoen under, der har jeg satt sammen masse bilder fra blogginnlegg #1 til blogginnlegg #2753. Blogging har gjort så utrolig mye bra for meg, og det har virkelig hjulpet meg igjennom mye. Å skrive om sine egne tanker og følelser er så fantastisk.

Jeg gleder meg til å fortsette med blogging fremover, og nå kan jeg endelig satse 100% på å gjøre bloggen så bra som mulig. Håper dere ønsker å følge meg fremover! 

37 kommentarer
    1. Gratulerer med 4 år som blogger.Fin video jeg likte den veldig godt. Kan du gå innom bloggen min? Hadde vært fin om du kommenterte bloggen min også 😀

    2. WOW, så utrolig pen du er! Utrolig gøy å se forandringene utseendemessig gjennom videoen, fra hvordan du så ut for fire år siden, til i dag.

    3. Gratulerer med fire år som blogger! Bloggen din er utrolig motiverendene og er super gøy å lese! 🙂 <3

    4. Gratulerer! <3 jeg har lest bloggen din i 1 år nå, og jeg elsker denne bloggen mer enn alle andre! Håper du fortsetter leeeenge, for jeg kommer hvertfall ikke til å slutte å lese den for det første <3

    5. Det var en fin oppsummeringsvideo, spesielt for meg som ikke har fulgt deg så veldig lenge 🙂 Gratulerer med 4 år, også må jeg si at du kledde kort bob veldig godt 😀

    6. Gratulerer såå mye med 4 år blogging! Mange fine bilder av deg på videoen! Du er pen 😀
      Hva heter forresten den første sangen på videoen (den som blir spilt mest) ? den var sykt kul!

    7. Gratulerer me 4 år! Du har forandret deg mye, men herregud du e så pen! 🙂
      Fulgt deg en god stund og vil forsette med dt <33

    8. Du er så utrolig pen, har følgt med på deg nå i litt over 2 år å kommer til å fortsette med det. Du er en skikkelig inspirasjon for meg!
      Men jeg lurer på, hva heter den siste sangen i videoen 🙂 ?

    9. Elsker deg og bloggen din!! Jeg har ikke lest bloggen din så lenge, 1-2 år. Men du er et stoort forbilde for meg. Et bloggforbilde! Du har suprer videoer, fine bilder, du er pen, og det virker som om du er snill. Du er helt fantastisk!! Du kan virkelig det om å blogge!! Du inspirerer meg til å blogge, til masse annent og. Lykke til videre og håper du aldri slutter å blogge.

    10. Gratulerer så mye! :-)) er egentlig ikke så lenge siden jeg begynte å følge bloggen din. Syns virkelig den er kjempeflott 🙂
      Btw: ta deg en tur til Bergen 14. Juni 🙂 da er Lana Del Rey i byen 🙂 Wiiii 🙂 masse lykke til videre <3

    11. Passer ikke helt til innlegget, men spør likevel;)
      Hvordan syns du kvaliteten på klærne fra Primark er, har du prøvd å vaske de? Har lest litt og det er forskjellige meninger, så er ikke lett å vite hva som er “sant”:P

    12. Så utrolig morsomt å se tilbake på <3 Haha, fikk litt hakeslepp når jeg så meg selv på noen bilder - så er jeg glad jeg har forandret meg litt siden første gang vi møttes. Gleder meg til å følge deg videre, Stina Så håper jeg det ikke blir lenge til vi sees igjen 😀

    13. har du vært på lier mentalsykehus? om du har, kunne du ha skrevet litt om opplevelsen din der? Bildet på 0:52 ligner veldig på hvordan det ser ut inni der.

    14. Gratulerer så utrolig mye med 4 år som blogger!! jeg har nå fulgt deg for en liten stund nå og blir bare bedre og bedre <3 jeg elsker stilen din, den er liksom ikke for jentete eller bertete er vel mer det korrekte ordet. og så elsker jeg når du legger ut mat tips og sminke det er det absolutte beste!! haaha... men ikke bare er bloggen din en skikkelig inspirasjon bombe men den gjør at jeg får lyst til å se ut som deg komme meg opp spise sunt og leve sunt som deg. selv om hverdagen kjemper imot så hjelper du meg på en måte gjennom alt det. også er du såååå pen herregud skulle ønske jeg var deg <3 igjen gratulerer skikkelig mye hjertelig hilsen Pernille <3 ps beklager skrivefeil XD <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg